تیم ملی زنان فوتبال انگلستان ماه آینده به مصاف آلمان می‌رود

زنان انگلستان آخرین بار در نوامبر ۲۰۱۹ آلمان را در ومبلی شکست دادند

 مسابقه پیش رو در آلمان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد-CHRISTOPHE SIMON / AFP

اتحادیه فوتبال روز دوشنبه تائید کرد تیم ملی زنان انگلستان در ۲۷ اکتبر در مسابقه‌ای دوستانه در ورزشگاه ویسبادن به مصاف آلمان خواهد رفت.

تیم ملی زنان از زمان جام «او باور می‌کند» در ماه مارس تاکنون بازی نداشته است و آمادگی برای مسابقه با آلمان اولین تمرین همه آن‌ها کنار هم بعد از کسب جایگاه سوم آن جام در ایالات‌متحده خواهد بود.

فیل نویل که بعد از بازی‌های اروپایی تابستان آینده جایش را به سارینا ویگمن، مربی تیم ملی زنان هلند  خواهد داد، هدایت تیم ملی زنان را در تمرینات در فاصله ۱۵ تا ۲۱ سپتامبر در پارک سنت جورج بر عهده خواهد داشت.

انگلستان و آلمان آخرین بار در نوامبر ۲۰۱۹ به مصاف هم رفتند و میزان بی‌سابقه ۷۷ هزار و ۷۶۸ تماشاچی در ورزشگاه ومبلی شاهد پیروزی ۲-۱ تیم انگلستان بودند.

بااین‌وجود، اتحادیه فوتبال آلمان تائید کرد مسابقه پیش رو در آلمان در ماه اکتبر عاری از حضور هرگونه تماشاچی خواهد بود که به خاطر بیماری عالم‌گیر و ادامه‌دار ویروس کرونا است.

فیل نویل، سرمربی تیم انگلستان گفت: «می‌دانم که بازیکنان ما به‌شدت تشنه هستند تا دوباره پیراهن تیم ملی انگلستان را به تن کنند و این آزمایشی خوب برای آن‌ها است که در اوایل فصل جاری به مصاف یکی از رقبای سرسخت خود برویم. بازی در خانه آلمان چالشی سخت خواهد بود ولی ما می‌دانیم که امکان ارائه بازی خوب و نتیجه گرفتن در آنجا را هم داریم. مطمئنم که بازیکنان هم نسبت به امتحان کردن خود در برابر یکی از بهترین‌ تیم‌های دنیا هیجان و اشتیاق دارند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او ادامه داد: «سال آینده سالی مهم برای بازیکنان خواهد بود چراکه چندین جام بین‌المللی بلافاصله و پشت سر هم اتفاق خواهد افتاد. گرچه هیچ‌وقت نمی‌توان به‌طور کامل از فشار بازی‌های نهایی اصلی رها شد، می‌دانم که تیم من از این تجربه بسیار خواهد آموخت و مطمئنم که هواداران هم دوباره فرصت خواهند یافت که شاهد بازی ما باشند، حتی اگر متأسفانه باید تماشا از روی صفحه تلویزیون باشد.»

اتحادیه فوتبال اعلام کرد بازی‌های پاییزی دیگر نیز ممکن است بعد از بازی مقابل تیم آلمان که دو بار برنده جام جهانی زنان است، ترتیب داده شود.

© The Independent

بیشتر از ورزش