کریستیانو رونالدو هنوز در رویای منچستر یونایتد است

فرناندز می‌گوید هر بار که با رونالدو حرف می‌زند، او حال و هوای منچستریونایتد را جویا می‌شود

رونالدو در طول حضورش در منچستریونایتد، برنده سه عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی لیگ قهرمانان، یک بار قهرمانی جام حذفی انگلستان و دو بار قهرمانی جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان شد-PAUL ELLIS / AFP

برونو فرناندز اظهار داشت کریستیانو رونالدو، همبازی او در تیم ملی پرتغال، همواره علاقه دارد از آخرین اخبار و اتفاقات منچستریونایتد مطلع باشد. 

مانند رونالدو، فرناندز هم از باشگاه اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد رفت. اگرچه آخرین حضور رونالدو برای شیطان‌های سرخ‌پوش پیش از انتقال به رئال مادرید، به سال ۲۰۰۹ برمی‌گردد اما این مهاجم یوونتوس همواره مایل است نسبت به وقایع اتفاقی در باشگاه سابق خود در لیگ برتر آگاه باشد. 

آقای فرناندز به وب‌سایت رسمی باشگاه گفت: «من بعد از آن که به منچستریونایتد منتقل شدم و نه قبل از آن، با رونالدو دوست شدم. قبلا هم گفته‌ام منچستر برای من تیمی رویایی بود. من همیشه می‌خواستم برای این تیم بازی کنم و مهم نبود هر کس درباره آن، خوب یا بد، چه می‌گوید. من به هر صورت می‌آمدم.» 

او ادامه داد: «این آرزوی من بود که در لیگ برتر بازی کنم. این فرصت را پیدا کردم که به منچستریونایتد بیایم و این گونه دو رویای من در زمان واحد محقق شد. اتفاقی عالی بود. البته من بعد از آمدنم با کریستیانو درباره باشگاه صحبت کردم و او خیلی حرف‌های خوبی درباره باشگاه زد.» 

او افزود: «همین چند روز پیش هم دوباره با او صحبت کردم. هر بار که با او صحبت می‌کنم از من درباره منچستر سؤال می‌کند و می‌پرسد اگر اوضاع همه چیز خوب است. همه می‌دانند که او زمان زیادی را در منچستریونایتد سپری کرد و هنوز به این باشگاه علاقه دارد. او این باشگاه را دوست دارد و به نظرم اولین توپ طلای خود را همین جا برد. به همین خاطر این باشگاهی است که به او شکل داد.» 

رونالدو که اکنون ۳۵ساله است در سال ۲۰۰۳ از باشگاه اسپورتینگ لیسبون به اولدترافورد رفت در حالی که فرناندز در ژانویه سال جاری میلادی از آن باشگاه به منچستریونایتد آمد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رونالدو در طول حضورش در منچستریونایتد، برنده سه عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی لیگ قهرمانان، یک بار قهرمانی جام حذفی انگلستان و دو بار قهرمانی جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان شد. 

به هر حال فرناندز ۲۵ساله اگر بخواهد میراث رونالدو را در این باشگاه زنده کند راه درازی در پیش خواهد داشت، اما این هافبک میانی شروع درخشانی در باشگاه جدید خود داشته است. 

او نقشی کلیدی در کمک به منچستریونایتد برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر در فصل گذشته داشت و در مجموع ۲۲ بازی، زننده ۱۲ گل بوده و ۸ پاس گل داد. 

© The Independent

بیشتر از ورزش