پاری سن‌ـژرمن برابر بایرن مونیخ؛ دردسر ام‌باپه و نیمار برای آلمانی‌ها

پاری سن‌ـژرمن برای اولین‌بار بازی در فینال جام قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند

نیمار بازیکن برزیلی تیم پاری سن-ژرمن - David Ramos / AFP / POOL

وین رونی اصرار دارد که در بازی نهایی امشب لیگ قهرمانان، پاری سنـژرمن با اتکا بر سرعت و مهارت خود می‌تواند برای بایرن مونیخ دردسر ایجاد کند.

بازیکن سابق انگلستان و ستاره منچستر یونایتد، گفت که خط دفاعی رو به جلو بایرن مونیخ می‌تواند محلی برای بهره‌جویی توماس توخل [مربی پاری سن-ژرمن] در ورزشگاه لیسبون شود.

مهاجمان تیم لیون، ممفیس دپای و کارل توکو اکامبی در ۱۶ دقیقه آغازین بازی خود برابر بایرن مونیخ که نهایتا با شکست ۰-۳ آنها در بازی نیمه نهایی چهارشنبه خاتمه یافت، فرصت‌هایی بی‌نظیر داشتند، و رونی به آلمانی‌ها اخطار داد که سه مهاجم پاری سن-ژرمن، یعنی نیمار، کلین ام‌باپه و آنخل دی‌ماریا، در حمله علیه این خط دفاعی بسیار بی‌رحم‌تر خواهند بود.

رونی در ستونی که برای نشریه ساندی تایمز نوشت، گفت: «بایرن از این مزیت برخوردار است که اکثر بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی تیم، سابقه بازی در مسابقه نهایی لیگ قهرمانان داشته‌اند. ولی من حس خوبی برای پاری سن-ژرمن دارم. به نظرم شاهد نمایشی از شوت‌زنی باشیم و نیمار، ام‌باپه و دی‌ماریا از پاری سن-ژرمن، از خط دفاعی رو به جلو بایرن مونیخ استفاده خواهند کرد. آنها فرصت‌هایی به دست خواهند آورد و از آنها بهره خواهند جست.»

او ادامه داد: «هیچ شکی ندارم که فشار بازی فرصت‌هایی مناسب برای هر دو تیم‌ بایرن مونیخ و پاری سن-ژرمن ایجاد خواهد کرد و بعد از آن که هر یک از تیم‌ها فرصت حمله خود را به‌کار گیرد، تیم دیگر فرصت ضد حمله خواهد داشت.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بدون تردید توجهات امشب روی ام‌باپه و نیمار خواهد بود که مجموعا تا کنون در مسابقات این لیگ ۸ گل زده‌اند و ۹ پاس گل داده‌اند، اما رونی ۳۴ ساله معتقد است که آنخل دی‌ماریا، همبازی سابق او در منچستر یونایتد، است که امشب می‌تواند باعث تغییری جالب توجه شود.

رونی گفت: «ممکن است برنده این بازی برای پاری سن-ژرمن دی‌ماریا باشد. او بازیکنی بی‌نظیر است. در زمین بازی بدون خستگی بازی می‌کند و هنگام بازی به زمین مسابقه آگاه است،، دید خوبی دارد و به نحوی درخشان بازی می‌کند.»

© The Independent

بیشتر از ورزش