برنامه «سکسی» گلف با «زنان برهنه»، جنجال ‌برانگیز شد

«این یک میلیون گام به عقب است»

عکس از Pexels.com

یک رویداد ورزشی با زنان «برهنه»، موجب جنجال در جامعه گلف بازان شده و به عنوان «سکسی‌ترین و شیطنت بارترین روز گلف» توصیف شده است.

مسئولین این رویداد که نامش را «دِ سینک دِ پینک – پسر بزرگ و روز بزرگ‌تر گلف» گذاشته‌اند، موسسه «فُرپلِی پروداکشِن» است که آن را در روز شانزدهم ماه اوت در یک زمین گلف در ناحیه «اسِکس» (بریتانیا) برگزار می‌کند. محل دقیق این رویداد مشخص نیست.

در تارنمای این موسسه در توصیف این روز آمده است که بیش از سی «خانم برهنه خیلی سکسی» در آن شرکت دارند.

در ادامه آمده است: «ما به خودمان می‌بالیم که به «پسرها» یک بازی گلف بسیار شیطنت بار و روزی بسیار سکسی مملو از لذات ممنوعه عرضه می‌کنیم و همچنین گلف هم بازی می‌کنید.»

در میان سرگرمی‌ها در این روز، «خانم‌های برهنه در پشت بار»، «کف صابون پارتی» و مسابقه «تی‌شرت خیس» هم پیش‌بینی شده است.

این رویداد موجب نگرانی گلف بازان شده و آلیسون روت، سردبیر مجله «زنان و گلف» به ایندیپندنت گفته است: «جای تاسف است که زنان چنین مشاغلی را می‌پذیرند و برگزارگنندگان این رویداد فکر می‌کنند استخدام زنان برای نمایش سکس در زمین گلف در عوض تشویق آنها به بازی گلف، قابل قبول است. دست اندرکاران ورزش گلف سخت در تلاشند که تساوی و فراگیری را وارد این بازی‌ها کنند زیرا مدت‌های مدیدی است گلف به عنوان بازی مردانه شناخته شده است. درست هنگامی که موانع شکسته می‌شوند، این نوع رویداد آنچه را صنایع گلف در تلاش دستیابی به آن بود، تضعیف می‌کند.»

روت می‌گوید: «چنین رویدادی در این عصر و زمانه بسیار تاسف بار است.»

آلیا ساندِرز، گلف باز نیمه حرفه‌ای گلف، درباره این رویداد به نشریه دیلی استار گفت: «وحشتناک است و این ورزش را قرن‌ها به عقب می‌برد. این یک میلیون گام به عقب است.»‌

مربی سابق تایگر وود (قهرمان گلف) به خاطر نظرات «نژادپرستانه و جنسیت گرایش» معلق شد.

ساندرز در ادامه افزود گلف به عنوان یک بازی عمدتا مردانه شناخته می‌شود‌‌: «وقتی در زمین بازی هستم، مردها مرا دید می‌زنند. بدون تردید نمی‌دانند این کار من است و انتظار دارند جلف باشم.»

یک نماینده «فُورپلِی پروداکشن» (برگزارکننده این رویداد) به ایندیپندنت گفت: «رویداد بریتانیا، ششمین رویداد از این قبیل است. می‌خواهیم خاطرنشان کنیم که در موارد گذشته، هم مردان و هم زنان در آن شرکت داشتند. در این روزها، زن وشوهرها به ما می‌پیوندند.»

این موسسه گفته است با زنانی که برای این رویدادها کار می‌کنند، با احترام رفتار می‌شود و در هیچ مرحله‌ای فحشاء در آن جای ندارد.»

در میان رویدادهای آتی این موسسه، «روز گلف زنان» دیده می‌شود که در آن عکس یک پیشخدمت مرد را که بالاتنه‌اش برهنه است در یک کلوپ گلف نشان می‌دهد.

© The Independent

بیشتر از زندگی