واکنش‌ها به پشت پرده‌ فضای مسموم برنامه الن د جنرس

طبق ایمیلی که برای کارکنان فرستاده‌اند تغییراتی از جمله در زمینه کارگزینی صورت می‌گیرد

الن د جنرس در کنار همسرش - Choice Awards/AFP

در پی انتشار خبرهایی راجع به «مسموم بودن» محیط کار، به کارکنان برنامه گفت‌وگوی تلویزیونی الن د ‌جنرس گفته‌اند بهبودهایی در این زمینه صورت می‌گیرد. 

در پی مطرح شدن اتهامات بد رفتاری جنسی، نژادپرستی و اذیت و آزار در پشت صحنه برنامه تلویزیونی الن د ‌جنرس، این برنامه روزانه قدیمی تحت تحقق و تفحص داخلی قرار گرفته است. 

طبق ایمیلی که روز پنج‌شنبه (۱۳ اوت) برای کارکنان شرکت تلویزیونی برادران وارنر، شرکت مادر برنامه تلویزیونی الن فرستاده‌اند تمام اتهاماتی که افراد ناشناس مطرح کرده‌اند تأیید نشده اما برخی از آن‌ها طبق تحقیقات انجام شده صحت دارد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این بیانیه آمده است: «در کمال تأسف طبق یافته‌های اولیه این تحقیقات برخی نارسایی‌ها در اداره روزمره این برنامه وجود دارد.» 

شرکت برادران وارنر اعلام کرد تغییراتی چند در امور کارگزینی و غیره صورت می‌گیرد اما از ارائه جزییات بیشتر خودداری کرد. 

د جنرس هم شخصاً در ماه ژوئیه با ارسال نامه‌ای از کارکنان پیشین عذرخواهی کرد و گفت در آینده قطعاً برخورد با کارکنان بهتر خواهد شد.  

در این نامه آمده است: «در نخستین جلسه‌ام با تمامی کارکنان برنامه تلویزیونی الن د ‌جنرس گفته‌ام که این برنامه محیط کاری شادی دارد، هیچ‌کس داد و فریاد نمی‌کند و احترام همه حفظ می‌شود. 

قطعاً تغییراتی رخ داده است و خیلی ناراحت شدم که فهمیدم آن محیطی که می‌گفتم برقرار نبوده است و بابت این موضوع متأسفم.» 

در چند هفته گذشته شماری از چهره‌های سرشناس و مهمانان پیشین برنامه تلویزیونی الن مثل کیتی پری، کوین هارت و اشتون کوچر در دفاع از این مجری تلویزیونی صحبت کرده‌اند.

© The Independent

بیشتر از زندگی