نواک جوکوویچ در مسابقات تنیس آزاد آمریکا شرکت می‌کند

رافائل نادال و نیک کیریوس به دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع کرونا در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کنند

جوکوویچ به خاطر نقشش در تور آدریای صربستان و کرواسی به‌باد انتقاد گرفته شده بود- KARIM SAHIB / AFP

نواک جوکوویچ اعلام کرده در مسابقات تنیس آزاد آمریکا (یو اس اوپن) شرکت خواهد کرد.

پیشتر معلوم نبود که جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس مردان جهان در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت یا نه، زیرا رافائل نادال مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته و نیک کیریوس بخاطر نگرانی‌های موجود از  شیوع ویروس کرونا از تنیس آزاد آمریکا کنار رفته بودند. 

اما جوکوویچ روز پنجشنبه در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد هم در گراند اسلم نیویورک و هم در مسترز سینسیناتی شرکت خواهد کرد. او در پست اینستاگرامش نوشت: «خوشوقتم تایید کنم که در سینسیناتی و یو اس اوپن امسال شرکت خواهم کرد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«این با توجه به تمام موانع موجود و چالش‌های همه جانبه تصمیم آسانی نبود، اما چشم انداز رقابت‌های مجدد مرا بشدت هیجان زده کرده است.»

«دیدار به نیویورک.»

در این ماه‌های تابستان، جوکوویچ بخاطر نقشش در تور آدریای صربستان و کرواسی به‌باد انتقاد گرفته شد. آزمایش کرونای چند تن از تنیسورهای تور از جمله جوکوویچ که این واقعه را سازماندهی کرده بود، به دلیل عدم رعایت مقررات حفظ فاصله اجتماعی مثبت اعلام شد.

فیلم‌هایی از ورزشکاران تیم نشان داده شد که مشغول بازی بسکتبال و تفریح با بالاتنه برهنه در کلوپ‌های شبانه پس از رقابت‌های روز بودند.

قرار است مسابقات مسترز سینسیناتی روز ۲۰ام اوت آغاز و ۲۸‌ام پایان یابد. 

پس از آن، مسابقات تنیس آزاد آمریکا بین ۳۱ام اوت و ۱۳ام سپتامبر برگزار خواهد شد.

کمی پس از آن مسابقات آزاد فرانسه (اوپن فرانسه) شروع می‌شود که با تعیین تاریخ مجدد از ۲۷ام سپتامبر تا ۱۱ اکتبر ادامه خواهد داشت.

© The Independent

بیشتر از ورزش