ریانا برای عکس مجله هارپرز بازار، پالتوی زردرنگ چشمگیر خود را به تن کرد

پالتوی مشهور ریانا که توسط «گو پی» طراحی شده است

پالتوی مشهور ریانا که توسط «گو پی» برای مت گالا طراحی شده بود، ۴ مه ۲۰۱۵-Larry Busacca/Getty Images/AFP

ریانا در شماره ماه سپتامبر مجله «هارپرز بازار» حضور دارد. این امر چندی پس از راه‌اندازی خط تولید محصولات مراقبت پوست به نام خودش و با درخشش روی عکس جلد این مجله مد صورت می‌گیرد.

طرفداران ریانا صبورانه در انتظارند تا این خواننده پس از انتشار آخرین آلبومش به نام «ضد» که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، موسیقی جدیدش را عرضه کند.

این خواننده ۳۲ ساله طی این مدت، وقت خودش را به انجام فعالیت‌های دیگری اختصاص داده است. کارهایی مانند راه‌اندازی خانه مد «فنتی» و لوازم آرایش «فنتی بیوتی» در سال ۲۰۱۷، راه‌اندازی لباس زیر با نشان تجاری «سوج ایکس فنتی» یک سال بعد و حالا هم محصولات مراقبت از پوست «فنتی اسکین» که تنها چند روز قبل و در تاریخ ۳۱ ژوئیه راه‌اندازی شد.

برای یادآوری تغییر مد بهار و تابستان به پائیز و زمستان، ریانا روی جلد مجله هارپرز بازار در شماره ماه سپتامبر خواهد درخشید (شماره‌‌ای که از همه مجلات پیشی گرفته است).

این خواننده آهنگ «دوباره بنواز» (Pon de Replay)، در لباس سفید فرشته‌گون روی جلد این نشریه ظاهر شده، با موهای بافته شده و رژلب قرمز رنگی که به این عکس شور و هیجان بخشیده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)


در لابه‌لای صفحه‌های این مجله یکی از عکس‌هایی که توسط عکاس «گری سورنتی» گرفته شده نشان می‌دهد ریانا به یکی از لباس‌های مشهور خود در نمایش مد گالا در سال ۲۰۱۵ ادای احترام کرده و لباس زرد روشن را که توسط طراح مد «گو پی» طراحی شده به تن کرده است.

در این عکس که توسط سورنتی گرفته شده، ریانا مقابل منظره یک منطقه روستایی و درحالی که پس‌زمینه او دامنه کوه قرار دارد ژست گرفته است، او یک پالتو از پشم گوسفند و به رنگ گل همیشه بهار (زرد پررنگ)  به همراه یک پیراهن «بوتگا ونتا» با لبه‌های ریش‌دار پوشیده است، جواهرآلات او هم یک جفت گوشواره الماس زرد رنگ از «هری کولتر» است.

در عکس دیگری که برای مجله گرفته شده این خواننده درحالی که روی تخت دراز کشیده و لباس زیر (شورت و سوتین) از خط تولید خودش با عنوان سوج ایکس فنتی به تن کرده، دیده می‌شود.

این شماره با عکس ریانا بر روی جلد آن،  در تمام ۲۶ نسخه هارپرز بازار در سراسر جهان موجود است.

به دنبال انتشارعکس‌های این مجله از ریانا در شبکه‌های اجتماعی، این خواننده در حساب کاربری شخصی‌‌اش در توییتر، عکاس سورنتی را مورد تحسین و تمجید قرار داد.

ریانا با انتشار عکس خود در حالی که پالتو و پیراهن بوتگا ونتا را به تن کرده است نوشت: «گری سورنتی تو خیلی خوش سلیقه‌ای!»

سورنتی چندین عکس را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و در توضیح یکی از پست‌ها هم نوشت ریانا «تعریف یک زن» است.

شماره ماه سپتامبر مجله هارپرزبازار بریتانیا از ۳۱ اوت ۲۰۲۰ برای فروش عرضه می‌شود.

© The Independent

بیشتر از زندگی