تعجب هواداران ستاره فوتبال آمریکایی: هنوز آیفون ۶ داری؟

ارزش دارایی بازیکن فوتبال ۴۳ ساله ۱۸۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود

تام بریدی به همراه همسر و فرزندش در مسابقه سوپربال- لس آنجلس
Kevin C. Cox / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP

هواداران تام بریدی از این که ستاره فوتبال آمریکایی - با وجود امضای قرارداد ۵۰ میلیون دلاری - از یک تلفن قدیمی استفاده می‌کند تعجب کردند.

روز شنبه، تام بریدی که دفاع پشت تیم تامپابی بوکانیرز است، در اینستاگرام تصویری منتشر کرد که به هوادارنش نشان می‌داد طبق دماسنج داخل خودروی او، دمای هوای بیرون۳۷ درجه سانتیگراد است.

اما هواداران به جای آن که به گرمای سوزان توجه کنند، متوجه شدند که در انعکاس صفحه نمایش خودرو بریدی از آیفون ۶ پلاس استفاده می‌کند، مدلی که در سال ۲۰۱۴ بیرون آمد.

شخصی همراه تصویری از نمایشگر خودرو در توییتر نوشت: «تام بریدی هنوز از آیفون ۶ استفاده می‌کند. حالا می‌فهمم چرا با تامپا قرارداد امضا کرد، وضعش خراب است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)



شخص دیگری گفت: «تام بریدی دارد از آیفون ۶ پلاس استفاده می‌کند. این تلفن آن‌قدر قدیمی است که هنوز به سیستم عامل آی‌اواس ۱۳ ارتقا نیافته است.»

شخص دیگری به شوخی گفت: «اگر زمانی حس کرده‌اید که از کارتان قدردانی نمی‌شود یا دست‌مزدتان کم است، باید به یاد بیاورید که تام بریدی آیفون ۶ دارد.»

اما برخی دیگر از بازیکن فوتبال ۴۳ ساله که ارزش دارایی‌اش ۱۸۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود دفاع کردند و گفتند که آیفون ۶ آخرین مدلی بود که دکمه «خانه» و خروجی هدفون داشت و برخی نظر دادند که او از این تلفن فقط برای پخش موسیقی در اتومبیلش استفاده می‌کند.

شخص دیگری در توییتر نوشت: «این آخرین مدل آیفون است که هنوز خروجی هدفون دارد. تنها دلیلی که من هم نمی‌خواهم آیفون جدید بگیرم.»

بریدی روز دوشنبه در چهل و سومین سال تولدش به شوخی انتقاد از تلفن قدیمی‌اش را تایید کرد اما از هوادارانش بابت پیام‌های تبریکشان تشکر کرد.

او در توییتر نوشت: «ممنون برای تبریک‌های تولد! شاید امسال یک آیفون جدید بخرم…»

© The Independent

بیشتر از زندگی