مبارزات یواف‌سی؛ درک برانسون با ضربه فنی ادمن شهبازیان را شکست داد

پیش از این دو مسابقه از این سری مسابقات به دلیل کرونا لغو شده بود

دو مبارزه دیگر که برای این شب در لاس وگاس برنامه‌ریزی شده بودند در لحظه آخر لغو شدند- STREETER LECKA / Getty Images via AFP

در پایان شبی پر تلاطم در شامگاه شنبه درک برانسون در برابر ادمن شهبازیان در مبارزه اصلی «یواف‌سی وگاس ۵» به ضربه فنی دست یافت.

دو مبارزه دیگر که برای این شب در لاس وگاس برنامه‌ریزی شده بودند در لحظه آخر لغو شدند، یکی به خاطر نتیجه مثبت آزمایش ویروس کرونای یکی از مبارزان و دیگری به خاطر آن که مبارزی درست چند ثانیه قبل از ورود به میدان مسابقه غش کرد.

درست چند دقیقه قبل از شروع مبارزه اصلی اعلام شد که تروین گیلز پشت صحنه غش کرده است و کمیته ورزشی ایالت نوادا مجبور شد مبارزه او علیه کوین هلند را لغو کند.

بعدتر گزارش شد حال آقای گیلز خوب و در سلامت کامل است.

چند ساعت به شروع مسابقات نیز مبارزه میان اد هرمان و جرالد میرچارت لغو شد چرا که نتیجه آزمایش کووید-۱۹ مبارز دوم در آخرین لحظات مثبت اعلام شد.

در مبارزه اصلی گروه میان‌وزن، مبارز کارکشته درک برانسون (با سابقه ۲۱ برد و ۷ شکست) بر شهبازیان که با سابقه ۱۱ برد و بدون باخت به زمین مسابقه وارد شده بود، طی دو دور اول مبارزه غلبه کرد و دور دوم را با ضربات سنگین مشت و آرنج در وضعیتی چیره بر او به پایان برد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

داور هرب دین می‌توانست همان جا به مسابقه پایان دهد ولی به شهبازیان ۲۲ ساله اجازه داد مورد مداوای دکتر قرار گیرد. در دور سوم مبارزه بود که داور دین خیلی زود دخالت کرد و به تنبیه ادمن شهبازیان پایان داد.

در همین حال، مبارز مقیم لاس وگاس، جوآن کالدروود نیز بعد از آن که در مبارزه با جنیفر مایا در مبارزه اصلی دیگر این شب به شکست در حالت بیهوشی تن داد در پشت صحنه غش کرد و به بیمارستان منتقل شد.

در دیگر دو بازی اصلی این شب نیز بابی گرین در برابر لاندو واناتا با تصمیم داوران به پیروزی دست یافت و وینسنت لوک در دور دوم رندی براون را با ضربه فنی شکست داد.

© The Independent

بیشتر از ورزش