امل کلونی و جنیفر انیستون؛ نام روژ لب‌های جدید شارلوت تیلبوری

این روژ لب‌ها از ۳۰ خرداد روانه بازار شده‌اند

شارلوت تیلبوری، سری جدید روژلب‌هایش را معرفی کرد. این روژلب‌ها نام زنان الهام‌بخشی از جمله جی کی رولینگ و امل کلونی را برخود دارند.

این آرم تجاری محصولات آرایشی انگلیسی ۱۱ رنگ جدید برای مجموعه شماره دو «هات لیپس» ارائه کرده است که همه جز یکی، نام زنان مشهور را بر خود دارند. تنها استثنا، نام ادوارد انینفول، ویراستار بریتانیایی مجله مد «ووگ» است که بر روی یکی از روژلب‌های بی‌رنگ و مرطوب به نام «انیگماتیک ادوارد» گذاشته شده است.

سوزان ساراندون، جنیفر انیستون و سوفیا ورگارا (بازیگران سینما)، الساندرا امبروزیو (مدل) و کایلی مینو، از جمله زنانی هستند که نام‌شان به این روژلب‌ها تعلق یافته است.

تیلبوری همچنین یکی از روژلب‌های قرمز مایل به زرد را به نام مادرش، پتسی تیلبوری نامیده است.

سود فروش کلکسیون جدید به خیریه بین‌المللی «زنان برای زنان» اهدا می‌شود. این خیریه به زنان نجات یافته از جنگ کمک می‌کند تا دوباره زندگی‌شان را بسازند و استقلال اقتصادی و اجتماعی خود را به‌دست آورند.

تیلبوری از سال ۲۰۱۶، زمانی که اولین کلکسیون روژلب «هات لیپس» را روانه بازار کرد، سفیر این خیریه غیرانتفاعی بوده است.

این کمپانی محصولات زیبایی، امیدوار است که از طریق فروش این سری جدید روژلب، یک میلیون پوند برای خیریه بین‌المللی «زنان برای زنان» جمع‌آوری کند. این مبلغ کمک می‌کند که یک برنامه آموزشی یک ساله در سایر نقاط جهان اجرا شود و زنان بیشتری به منابع خیریه دسترسی پیدا کنند.

تیلبوری در زمان معرفی این محصول جدید گفت: «من "دی‌اِن‌اِی" زیبایی یازده چهره تاثیرگذار را درون بطری ریختم تا رنگ‌های سایه روشن جدیدی را در تجلیل از زیبایی و زندگی الهام‌بخش آنها بسازم و با هم بتوانیم موجب تغییراتی شویم!»  

این نخستین بار است که یک مارک آرایشی انگلیسی، بسته‌بندی‌ها را به صورت تجدیدپذیر به بازار عرضه کرده است. برای پرکردن دوباره هر یک از روژلب‌های سری «هات لیپس دو» می‌توان از طریق وبسایت شارلوت تیلبوری اقدام کرد.

برای حفاظت از محیط زیست، ممکن است تولید فرآرده‌هایی با بسته‌بندی تجدیدپذیر در صنعت محصولات آرایشی به زودی به یک امر عادی تبدیل شود.    

اوایل این ماه، «اولی» اعلام کرد که به‌منظور کاهش ضایعات پلاستیکی، آزمایش بر روی کرم‌های مرطوب کننده با بسته‌بندی تجدیدپذیر را شروع می‌کند.

مارک‌های دیگر آرایشی از جمله «کلرینز»، «جو مالون» و «لاش»، نیز بسته‌بندی‌های تجدیدپذیر را به مشتریانشان ارائه کرده‌اند.

© The Independent

بیشتر از زندگی