سری جدید برنامه تلویزیونی «اپرا وینفری» با همکاری «اپل تی‌وی»

اولین قسمت برنامه این ستاره تلویزیونی آمریکا درباره نژادپرستی ا‌ست

اپرا وینفری، یکی از  محبوب‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی زن در ایالات متحده است -KEVIN WINTER / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP

اپرا وینفری ستاره تلویزیونی آمریکایی  و کمپانی اپل در بیانیه‌ای اعلام کردند که پخش سری جدیدی از برنامه‌های این ستاره آمریکایی به زودی از سر گرفته می‌شود.

گفته می‌شود که اولین قسمت‌های این برنامه بر مساله نژادپرستی در ایالات متحده تمرکز دارد.

در این بیانیه آمده است که مجموعه جدید، که جدول زمانی مشخصی ندارد، درباره موضوعات تأثیرگذار سراسر جهان بحث خواهد کرد.

کمپانی اپل و اپرا وینفری در بیانیه‌ای گفتند که اولین قسمت‌های این برنامه که «گفت‌وگو با اپرا» نام دارد از ۳۰ ژوئیه پخش خواهد شد. علاوه بر وینفری در اولین اپیزود این برنامه نویسنده کتاب «چگونه ضدنژادپرستی باشیم» هم حضور خواهد داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

چندی قبل اعتراضات گسترده آمریکایی‌ها در ایالات متعدد این کشور علیه نژادپرستی سروصداهای زیادی به پا کرد و حتی دامنه آن به دیگر نقاط جهان نیز کشیده شد.

اپرا وینفری، که یکی از  محبوب‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی زن در ایالات متحده است، در توییتر خود نوشت: «زمان آن است كه بشریت را به گفت‌وگو برگردانیم.»

شوی تلویزیونی اپرا از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۱ به مدت ۲۵سال پخش می‌شد. این برنامه تلویزیونی نه تنها در آمریکا که در بسیاری از کشورهای دیگر نیز بیننده‌های فراوان داشت.  این برنامه تلویزیونی سبب شد که اپرا وینفری یکی از اثرگذارترین زنان در آمریکا و نیز یکی از ثروتمندترین زنان سیاه‌پوست در جهان شود.

این چهره محبوب در آمریکا و جهان زادهٔ ۲۹ ژانویه ۱۹۵۴ در می‌سی‌سی‌پی آمریکا است که تاکنون جوایز متعدد و مهمی را از جمله جایزه اسکار در کارنامه خود دارد.

بیشتر از زندگی