ناتالی پورتمن برای بازی در فیلم «ثور؛ عشق و آذرخش» آماده می‌شود

پورتمن برای نخستین بار در فیلم ثور اصلی در سال ۲۰۱۱ دنیای سینمایی مارول ظاهر شد

ناتالی پورتمن - Hollywood, California. Emma McIntyre/Getty Images/AFP

ناتالی پورتمن اعلام کرد که برای نقش خود به عنوان «ثور قدرتمند» در «ثور؛ عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) آمادگی جسمانی پیدا می‌کند.

این بازیگر در لایو اینستاگرام در کنار سرنا ویلیامز گفت که با وجود تاخیر در تولید این فیلم به دلیل ویروس کرونا، از شروع شدن فیلم آینده «مارول» (Marvel) هیجان‌زده است.

پورتمن ادامه داد: «ما هنوز شروع نکرده‌ایم. زمان بیشتری برای آمادگی جسمانی لازم است که من ندارم. من کربوهیدرات را کاهش داده‌ام اما هنوز تمرینات را انجام نداده‌ام.» این بازیگر هم‌چنین توضیح داد که شخصیت او جایگزین ثوری که کریس همسورث بازی کرده نمی‌شود، بلکه یک شخصیت جدید به نام ثور قدرتمند است: «این کمدی‌ها ثور زن داشتند وقتی که جین [فوستر] ثور شد و او ثور قدرتمند است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پورتمن برای نخستین بار در فیلم ثور اصلی در سال ۲۰۱۱ دنیای سینمایی مارول ظاهر شد و سپس در ثور بعدی، ثور؛ دنیای تاریک Thor: The Dark World  در سال ۲۰۱۳ نقش جین دانشمند را بازی کرد.

پورتمن در سال ۲۰۱۹ درباره حق امتیاز به ایندیپندنت گفته‌بود: «وقتی [کارگردان تایکا وایتیتی] این پیشنهاد را به من داد – که من یک ثور زن شوم – خیلی هیجان‌زده شدم... من فکر می‌کنم که مارول در ساخت فیلم‌هایش واقعا عالی است. انگار دنیای واقعی را با ابرقهرمان‌هایی از همه نوع بازنمایی می‌کند.»

رونمایی فیلم ثور؛ عشق و رعد و برق که قرار بود پنجم نوامبر ۲۰۲۱ صورت گیرد، به ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ انتقال یافت.

© The Independent

بیشتر از فیلم