هواپیمایی امارات: پرداخت هزینه‌های درمان مسافرانی که به کرونا مبتلا می‌شوند

این شرکت همچنین هزینه روزانه ۱۰۰ دلار قرنطینه مسافر و یک همراهش را برای دو هفته تقبل می‌کند

این تضمین‌ها به شکل رایگان از طرف امارات در اختیار کلیه مسافران در هر کلاس پرواز قرار می‌گیرند- KARIM SAHIB / AFP

شرکت هواپیمایی امارات دست کم تا ۳۱ ماه اکتبر ۲۰۲۰، هزینه درمان مسافرانی را که در مقصد دچار عوارض کرونا می‌شوند، تقبل خواهد کرد.

این شرکت هواپیمایی که در دوبی مستقر است اعلام کرد که اگر مسافری دور از کشور مبداء به عوارض کووید ۱۹ مبتلا شود، این موسسه هزینه درمان و بازگشت به کشورش را تا ۱۵۰ هزار دلار خواهد پرداخت.

علاوه بر این، شرکت هواپیمایی امارات هزینه روزانه ۱۰۰ دلار قرنطینه مسافر و یک همراهش را برای دو هفته تقبل می‌کند و ۱۵۰۰ دلار نیز به مراسم خاک‌سپاری کمک خواهد کرد.

مخارج آزمایش کرونا از این قاعده مستثنی خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شرکت هواپیمایی امارات می‌گوید: «اگر در سفر به خارج آزمایش کرونای شما مثبت بود، از کمک‌های (این شرکت) برای بازگشت به کشور مبدا، هزینه‌های درمانی، بیمارستان و هزینه‌های قرنطینه در تاسیسات تایید شده، برخوردار خواهید شد.»

این تضمین‌ها به شکل رایگان از طرف امارات در اختیار کلیه مسافران در هر کلاس پرواز قرار می‌گیرند و مستلزم پر کردن فرم یا ثبت نام نیست.

شیخ احمد بن سعید آل مختوم، رئیس شرکت هواپیمایی امارات می‌گوید: «می‌دانیم با باز شدن تدریجی مرزها در جهان، مردم سخت مشتاق سفرند، اما در عین حال برای جلوگیری از وقوع اتفاقات پیش‌بینی نشده در طول سفرشان، خواستار اطمینان خاطر و انعطاف عمل‌اند.

این از طرف ما یک سرمایه‌گذاری است اما ما در عین حال به مسافر اولویت می‌دهیم. بنا به تصور ما آن‌ها از این ابتکار استقبال خواهند کرد.»

اما تضمین‌های شرکت هواپیمایی امارات شامل مسافرانی نمی‌شود که «خلاف توصیه‌های دولت متبوع یا دولت‌های محلی‌شان به مقاصد تایید نشده» سفر کرده‌اند.

از آن جایی‌ که وزارت خارجه بریتانیا سفر به دوبی را توصیه نمی‌کند، مسافران بریتانیایی مشمول طرح شرکت هواپیمایی امارات نمی‌شوند.

در این میان، شرکت هواپیمایی امارات از روز اول ماه اوت، پروازهای خود را به «سیشل» از سر خواهد گرفت که با بازگشایی گردشگری بین‌المللی در این منطقه هم‌زمان خواهد شد. امارات هم‌چنین از روز ۴ اوت به منظور «برآورد کردن تقاضای بازار»، پروازهای خود را به مالدیو از پنج پرواز در هفته به شش پرواز افزایش خواهد داد.

© The Independent

بیشتر از جهان