ادامه سریال پرطرفدار «تاج» تا سال ۲۰۲۲ پخش نخواهد شد

به نظر می‌رسد که این خبر ربطی به همه‌گیری ویروس کرونا ندارد

عکس از صفحه رسمی این سریال در فیس‌بوک

فصل پنجم مجموعه تلویزیونی «تاج» به دلیل توقف فیلمبرداری این سریال در سال جاری، تا سال ۲۰۲۲ پخش نخواهد شد.

تولید فصل پنجم این سریال تحسین شده نت‌فلیکس تا ژوئن ۲۰۲۱ آغاز نخواهد شد.

در فصل پنجم این سریال برای نخستین بار اعضای جدید بازیگران یعنی آماندا استانتون و لزلی منویل حضور دارند که به ترتیب نقش ملکه الیزابت دوم و شاهدخت مارگارت را بازی می‌کنند.

در بین فصل‌های دوم و سوم هم وقفه‌ای مشابه وجود داشت که اولین تغییر بازیگرانش صورت گرفت و اولیویا کلمن، توبیاس منزیس و هلنا بونهام کارتر به این سریال پیوستند. آن طور که پیداست پیتر مورگان تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی باز هم چنین قصدی دارد.

به نظر می‌رسد که این خبر ربطی به همه‌گیری ویروس کرونا ندارد که باعث شده صنعت فیلم و تلویزیون در سراسر جهان با حجم زیادی از تعویق‌ها روبه‌رو شود.

اگر قرار باشد که سریال سال آینده به صحنه نمایش بازگردد، تولید آن باید از حالا آغاز شده باشد. منابع خبری به «دِدلاین» گفته‌اند که بلندپروازی در ساخت این مجموعه و ترکیب فیلمبرداری در استودیو و مکان‌های خارجی این مسئله را دشوار خواهد کرد.

در فصل سوم این سریال کلمن جایگزین کلر فوی شد و بونهام کارتر هم جای ونسا کِربی را گرفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فصل چهارم تاج هنوز پخش نشده و تاریخی هم برای پخش آن اعلام نشده است. اما حدس و گمان‌ها حاکی از آن است که بخش بعدی آن در نت‌فلیکس، اواخر سال جاری، در ماه نوامبر یا دسامبر از راه برسد.

تولید فصل چهارم این سریال خوشبختانه قبل از ماه مارس و پیش از آن که این بیماری همه‌گیر صنعت تلویزیون را دچار اختلال کند، به اتمام رسیده بود.

قبلا در ماه ژانویه اعلام شده بود که فصل پنجم فصل پایانی سریال تاج خواهد بود و البته خالق این اثر پیتر مورگان تصمیمش را اوایل این ماه تغییر داد و اعلام کرد که این سریال فصل ششمی هم خواهد داشت.

با شروع فیلمبرداری فصل پنجم در تابستان سال ۲۰۲۱ انتظار می‌رود که فیلمبرداری فصل ششم و پایانی این سریال در سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

© The Independent

بیشتر از فیلم