اولین تصویر از بوریس جانسون و نوزادش منتشر شد

نوزاد دو هفته  پس از بهبود پدرش از کرونا، متولد شد

 نخست وزیر انگلیس، شریک زندگیش و پسرشان ویلفرد-Downing Street

برای اولین بار پس از تولد فرزند بوریس جانسون، تصویری از او با پسرش ویلفرد منتشر شده است. 

نخست‌وزیر بریتانیا در این تصویر در حالی دیده می‌شود که به نوزاد ۱۱ هفته‌ای خود در آغوش کری سایموندز، شریک زندگی جانسون، نگاه می‌کند. 

دفتر نخست‌وزیری بریتانیا تصاویری از این زوج را هنگام شرکت در یک جلسه «زوم» با کادر زایمان بیمارستان دانشگاه کالج که تولد نوزاد را به انجام رساندند، منتشر کرد. 

ویلفرد لاری نیکلاس جانسون، در ۲۹ آوریل، دو هفته پس از آن که نخست‌وزیر پس از بهبود از کووید-۱۹ بیمارستان را ترک کرد، متولد شد. 

 خانم سایموندز در حساب کاربری اینستاگرم خود اعلام کرد که فرزندشان به یاد پدربزرگ‌ها و دو پزشکی نام‌گذاری شده است که جان آقای جانسون را نجات دادند، دکتر نیک پرایس و دکتر نیک هارت. 

او افزود:‌ «تشکر فروان از تیم زایمان سیستم خدمات سلامت عمومی در بیمارستان دانشگاه کالج که به خوبی از ما مراقبت کردند. خوشبختی از این بیشتر نمی‌شود. احساس می‌کنم قلبم سرشار امتنان است.» 

آقای جانسون که ۵۵ ساله است، گفته است که قصد دارد در سال جاری میلادی، به مرخصی تولد نوزاد برود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او دست‌کم پدر پنج فرزند دیگر است؛ از جمله چهار فرزند با همسر سابقش، مارینا ویلر. آن دو پیشتر در سال جاری رسما از هم جدا شدند. 

نیک فراری، مجری رادیوی ال‌بی‌سی بریتانیا، در مصاحبه با نخست‌وزیر از او سوال کرده بود که چند فرزند دارد، و این که آیا «به طور کامل»‌ در زندگی آنان درگیر است یا نه.

نخست وزیر بریتانیا پاسخ داد:‌ «من عاشق فرزندانم هستم، ولی آنها در این انتخابات دخیل نیستند. بنابراین مایل نیستم درباره‌شان اظهار نظر کنم.» 

© The Independent

بیشتر از جهان