کیتی پرایس تأیید کرد که پسرش از بخش مراقبت‌های ویژه بیرون آمده است

این مانکن سابق گفته پسر ۱۸ ساله‌اش بعد از چند روز از مراقبت‌های ویژه مرخص شده است

کیتی پرایس و پسرش هاروی-Getty Images

کیتی پرایس درباره وضعیت پسرش هاروی به هوادارنش اطلاعات جدیدی داده است. پسر او آخر هفته گذشته بعد از مواجه شدن با مشکلات تنفسی به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

این مانکن سابق اظهار داشت که پسر ۱۸ ساله‌اش بعد از چند روز نگهداری در بخش مراقبت‌های ویژه، از آن بخش بیرون آمده است.

پرایس با ارائه متنی در اینستاگرام در کنار مجموعه عکس‌های «سلفی» با هاروی، توضیح داد که هاوری «فوق العاده قوی»است.

پرایس نوشته خود را چنین آغاز کرد:«هی دوستان، اخبار جدید پسر عزیزم هاروی officialmrharveyprice@ را بشنوید، او بسیار قوی و شجاع است و امشب این موضوع را ثابت کرده است.»

او ادامه داد:«بسیار سخت بود و من بسیار خوشحالم. من خیلی عاشقش هستم و بازهم از همه شما برای حمایت‌ها و پیام‌های پرمهرتان تشکر می‌کنم.»

پرایس افزود که آن عکس‌ها را روز جمعه، در حالی که هاروی هنوز در بیمارستان زیر سرم و تحت مراقبت بود، از خودش و هاروی گرفته است.

این آگاهی‌رسانی جدید در پی یادداشتی دراوایل هفته انجام شد که در آن پرایس با «بسیار شجاع» خواندن هاروی، او را ستوده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او توضیح نداد که چرا هاروی که به نابینایی جزئی، اوتیسم و سندرم «پرادر ویلی» مبتلاست، تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته بوده است.

اما پرایس ۴۲ ساله اظهار داشت که «شرایط پزشکی هاروی همچنان پیچیده است».

این ستاره تلویزیونی در مجموع پنج فرزند دارد که هاروی بزرگترین آنهاست. او دو فرزند مشترک با همسر سابقش پیتر آندره، و دو فرزند با هیلر دارد.

اوایل این ماه، پرایس اعلام کرد که به زودی مستندی درباره هاروی از «بی بی سی فیلم» منتشر خواهد شد که او در آن «نشان می دهد که مادر بودن برای کودک مبتلا به نارسایی‌های ویژه که وارد دوره بزرگسالی می‌شود، واقعا چگونه است.»

در ماه ژوئن، وی شواهدی را به عنوان بخشی از تقاضای قانونی پیرامون آزارهای آنلاین (online abuse) به کمیته دادخواست‌ها ارائه داد و طی آن درباره تأثیر آزارهای منتشره در رسانه‌های اجتماعی بر پسرش سخن گفت.

© The Independent

بیشتر از زندگی