جودی اگر بود به لیدی گاگا می‌خندید

«ستاره‌ای متولد شده است» داستانی است که در گذشته بارها و بارها روایت شده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم چهار نمونه آن بر پرده سینما به نمایش در آمده است. لایزا مینلی درباره این که اگر مادرش، جودی گارلند، زنده بود چه نظری درباره نسخه  ۲۰۱۸ فیلم می‌داشت، صحبت کرده است.

گارلند و جِیمز مِیسون در دومین نسخه این فیلم در سال ۱۹۵۴ در نقش دو عاشقی بازی کرده‌‌اند که عشقشان محکوم به فنا است. مینلی فکر می‌کند ممکن بود در ابتدا مادرش نسبت به دیدن لیدی گاگا در نقش اصلی دودل باشد، اما در نهایت نمی‌توانست در مقابل جذابیت فیلم مقاومت کند.

او به مجله «اینترتینمنت تونایت» گفته است: «او می‌خندید، اما بعد مجذوب فیلم می‌شد».

ستاره فیلم «کاباره» ادامه می‌دهد: «می‌توانم صدایش را بشنوم که می‌گوید «باشه، بزن بریم!» و بعدش هم تا پایان فیلم از آن لذت می‌برد».

فیلم جدیدی از زندگی جودی گارلند با نام «جودی» قرار است به زودی اکران شود. وقتی از مینلی سوال شد که آیا درباره این فیلم نگرانی‌ای دارد او گفت که خیلی در پروژه ساخت این فیلم دخیل نبوده است.

او رنه زلوگر، بازیگری که نقش جودی گارلند را در فیلم «جودی» بازی می‌کند بازیگری «فوق‌العاده» خواند و در عین حال گفت: «نه، نه، من هیچ چیز از فیلم ندیده‌ام. فقط امیدوارم همان کاری را که همیشه می‌کنند، این‌بار انجام ندهند. فقط همین را می‌توانم بگویم».

اخیرا مینلی در پیامی در فیسبوک، گزارش‌ها درباره ملاقاتش با بازیگر نقش اصلی و همچنین نارضایتی‌اش از فیلم را تکذیب کرد.

مینلی در این پیام نوشت: «من هرگز نه با رنه زلوگر ملاقاتی داشتم و نه با او صحبت کرده ام ... نمی‌دانم این داستان‌ها از کجا شروع شده، اما به هیچ وجه نه فیلم جدید درباره جودی گارلند را تایید و نه تحریم می‌کنم».

© The Independent

بیشتر از زندگی