انتشار عکس‌هایی جدید شاهزاده ویلیام با فرزندانش در روز پدر

شاهزاده ویلیام در روز تولد ۳۸ سالگی عکس‌هایی جدید با کودکان خود منتشر کرد

خاندان سلطنتی طی شیوع ویروس کرونا جدا از یکدیگر به سر می‌برند . -The Duchess of Cambridge/Handout via REUTERS

دوک کمبریج دو عکس جدید به مناسبت روز پدر و تولد ۳۸ سالگی خود منتشر کرد.

این عکس‌ها توسط دوشس کمبریج گرفته شده و ویلیام را با سه فرزند آنها، شاهزاده جورج، شاهدخت شارلوت و شاهزاده لویی نشان می‌دهد.

در تصویر اول، ویلیام پیراهنی آبی و پلیوری سرمه‌ای به تن دارد و روی تابی نشسته است که یکی از هدایای عروسی اهدا شده به این زوج بود. دوک لبخند بر لب در عکس دیده می‌شود، در حالی که شاهزاده جورج پشت سر او ایستاده است، شاهدخت شارلوت کنار او ایستاده و دستش را دو گردن پدرش انداخته و شاهزاده لویی نیز بر زانوی او نشسته است.

در عکس دوم نیز هر سه کودک روی پشت پدرشان در قلعه خانوادگی خود در انمر هال در املاک ساندرینگهام در نورفولک خیمه زده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ویلیام که در جایگاه دوم نیابت تاج و تخت قرار دارد، تنها یکی از افراد خانواده سلطنتی است که در دوران قرنطینه تولد خود را جشن گرفتند.

در ماه آوریل، ملکه و شاهزاده لویی تولدهای خود را جشن گرفتند و شاهدخت شارلوت در ماه مه ۵ ساله شد و شاهزاده فیلیپ نیز پیشتر در ماه جاری میلادی تولد ۹۹ سالگی خود را جشن گرفت.

خاندان سلطنتی طی شیوع بیماری عالم‌گیر ویروس کرونا جدا از یکدیگر به سر می‌برند و در خانه‌های مختلف خود در سراسر کشور پخش هستند. ویلیام و کیت در این مدت تعدادی از تماس‌های ویدیویی از طرف خاندان سلطنتی داشتند و در هفته گذشته بالاخره از خانه بیرون آمدند تا کارهای سلطنتی خود را از سر بگیرند. البته حفظ فاصله در اجتماع نکته کلیدی این اقدام آنها بود.

ویلیام در تماس‌های ویدیویی مختلف خود با سازمان‌های خیریه سر صحبت را باز کرد و گفت این که خانواده او چه غذایی می‌خورند، اکنون کاملا به آنچه وابسته است «که در خانه دارند.»

روز سه‌شنبه، طی اولین دیدار رو در روی او در ملاء عام بعد از ماه‌ها، وقتی با کارمندان آمبولانس در نورفولک دیدار داشت، اعتراف کرد که بی‌صبرانه منتظر وقتی است که اجازه داده شود تا به یکی از میخانه‌های محلی برود و آبجویی بنوشد.

او همچنین به شوخی گفت: «من همچنین نگران وزن ملت هم هستم با این همه کیک و شکلاتی که می‌خوریم. خود من در خانه کلی کیک‌ می‌پزم، شکلات واقعا خوش‌خوراک است.»

© The Independent

بیشتر از زندگی