آنجلینا جولی: برای سلامت خانواده‌ام از برد پیت جدا شدم

جولی فرزندانش را با عنوان «شش فرد بسیار شجاع و خیلی قوی» ستایش کرد

آنجلینا جولی و برد پیت - ANNE-CHRISTINE POUJOULAT / AFP

آنجلینا جولی دلایل جدایی از همسرش برد پیت در سال ۲۰۱۶ را (که کمی بعد از گذشت دو سال از ازدواجشان صورت گرفت) فاش کرد.

در طول مصاحبه‌ای با «لارا کرافت» از مجله «وگ»، این ستاره فیلم «تومب رایدر» (Tomb Raider) گفت، که برای «سلامت» خانواده‌اش از برد پیت جدا شده است و فرزندانش را با عنوان «شش فرد بسیار شجاع و خیلی قوی» ستایش کرد.

جولی گفت:«من برای سلامت خانواده‌ام جدا شدم و تصمیم درستی بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«من همچنان روی بهبود آنها متمرکز هستم. بعضی افراد از سکوت من استفاده کرده‌اند و فرزندانم شاهد دروغ‌هایی در مورد خودشان در رسانه‌ها هستند، اما من به آنها یادآوری می‌کنم که بر فکرشان و حقیقت خود آگاه باشند.»

جولی، اولین بار برد پیت را در سال ۲۰۰۵ ملاقات کرد، وقتی که در کنار یکدیگر در فیلم کمدی اکشن «آقا و خانم اسمیت» به ایفای نقش پرداختند.

این زوج در آگوست سال ۲۰۱۴ در جنوب فرانسه ازدواج کردند، اما در سپتامبر ۲۰۱۶ جولی  با ذکر اختلافات حل نشدنی، تقاضای طلاق داد.

جولی و پیت ۶ فرزند مشترک به نام‌های پاکس ۱۸ ساله، زهرا ۱۵ ساله، شیلو ۱۳ ساله و دوقلوهای ۱۱ ساله به نام‌های ناکس و ووین دارند. سه فرزند بزرگتر این زوج به فرزند خواندگی پذیرفته شده‌‌اند.

ستاره فیلم «عجوز» (Maleficent) درباره روند فرزندخواندگی  سخن گفت و اظهار داشت که در ابتدا برای پذیرش پسران بزرگش، مدوکس و پاکس که اصالتا اهل کامبوج و ویتنام هستند، در تردید بود.

جولی به «تاریخ پیچیده» و مشترک هر دو ملت بعد از آن که به درگیری‌های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی با یکدیگر کشیده شدند، اشاره کرد.

او سپس توضیح داد که با این حال، بعد از دیدن عکسی در یک کتاب حقوق بشر از یک جنگجوی ویتنامی که توسط سربازان آمریکایی اسیر شده است، تصمیم گرفت که اقدام کند.

جولی گفت:«به کشور خودم و درگیری‌هامان در جنوب شرقی آسیا فکر کردم.»

«فکر کردم بر آینده‌ای متمرکز شویم که درآن همه یک خانواده باشیم. من خیلی سعادتمندم که این امکان را داشته‌ام تا مادرشان باشم. من هر روز سپاسگزارم.»

جولی همچنین ازمشکلات بزرگ کردن بچه‌هایی با پیشینه فرزندخواندگی به همراه فرزندان خود سخن گفت و بر اهمیت «صریح» حرف زدن درباره آن، تاکید کرد.

او توضیح داد:«در خانه ما کلمات فرزندخواندگی و یا یتیم خانه، مثبت هستند.» 

«با فرزند خوانده‌هایم نمی‌توانم از حاملگی حرف بزنم، اما از سفرم برای پیدا کردن آنها و احساس اولین بار نگاه کردن به چشمانشان، با جزئیات زیاد و عشق حرف می‌زنم.

تمام  فرزند خوانده‌ها، با راز زیبایی از جهان به دیدار اسرار شما می‌آیند.»

این بازیگر فیلم «بچه جایگزین» همچنین گفت، همیشه فرزندانش را تشویق می‌کند که به میراث خود افتخار کنند، و افزود: «آنها هرگز نباید نقطه اتصال خود را با جایی که از آن می‌آیند از دست بدهند و باید از پیشینه خود یاد بگیرند.»

آنجلینا می‌گوید: «این شگفت‌انگیزترین سفر برای سهیم شدن است. آنها وارد دنیای شما نمی‌شوند، بلکه شما وارد دنیای یکدیگر می‌شوید.»

© The Independent

بیشتر از فیلم