شاهزاده ویلیام: گفت‌وگو درباره سلامت روحی ورزشکاران حیاتی است

گفت‌و‌گوی مجازی شاهزاده ویلیام با ورزشکاران درباره سلامت روحی در دنیای ورزش

شاهزاده ویلیام و همسرش درحال بازی هورلینگ، مارس ۲۰۲۰- Niall Carson / POOL / AFP

دوک کمبریج اظهار داشت که گفت‌وگو درباره سلامت روحی بازیکنان ورزشی و طرفداران آن‌ها برای از سرگیری فعالیت این صنعت، حیاتی است.

شاهزاده ویلیام در گفت‌وگویی مجازی با قهرمان راگبی انگلیس، جانی ویلکینسون و سایر اسطوره‌های ورزشی بریتانیا شرح داد که این موقعیت منحصر به فردی است که با توجه به چگونگی مباحثه در زمینه سلامت روحی در دنیای ورزش، تغییرات مثبتی را به ارمغان می‌آورد.

در این ملاقات و نشست، هم‌چنین جیمی مورای بازیکن تنیس، الی سیموندز شناگر پاراالمپیک، سارا استوری دوچرخه‌سوار پارا المپیک، لیزی یارنولد ورزشکار اسکیت روی یخ و بازیکن پیشین فوتبال تیم‌های آرسنال و لیونز، الکس اسکات شرکت داشتند.

این ملاقات برای آگاهی‌رسانی و بررسی برنامه دولت برای سلامت روحی و فعالیت نخبگان ورزش بود تا به کشف موقعیت‌ها پرداخته و پیام مثبت درباره سلامت روحی در صنعت ورزش را انتقال بدهند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

افراد زیادی در این ملاقات در مورد سلامت روحی خود سخن گفتند و این که چقدر حفظ تندرستی روحی‌شان به حرفه ورزشی آن‌ها کمک کرده است.

شاهزاده ویلیام با اشاره به پویشی که در سال ۲۰۱۹ با همکاری «اف ای» بوجود آمد و به ترغیب سلامت روحی در میان بازکنان فوتبال می‌پردازد، گفت: «از طریق پویش "هد آپ" جامعه فوتبال دورهم جمع شده است تا سهم خود را در این تغییر درازمدت ایفا کند، مردم را به گفت‌وگو راجع به تندرستی روحی ترغیب کرده و در عین حال فرهنگ سلامت روحی را در تمامی ورزش‌ها نهادینه کند.»

وی افزود: «من باور دارم چیزهای بسیاری هست که ما می‌توانیم با کمک یکدیگر انجام بدهیم و اطمینان به دست آوریم که در تمامی ورزش‌ها چندین برابر می‌شود. و به همین دلیل است که من خیلی خوشحالم که با شما این‌جا هستم تا راجع به چگونگی اجرای این امر، گفت‌وگو کنیم.»

شاهزاده ویلیام ادامه داد: «ما موقعیت ممتازی در اختیار داریم تا از فاجعه همه‌گیری بهره برده و تغییرات مثبتی را به وجود آوریم. از آن‌جا که جهان ورزش فعالیت خود را از سرمی گیرد، بسیار ضروری است که ما راجع به سلامت روحی اهالی ورزش و طرفداران آن گفت‌وگو کنیم.»

ماه گذشته دولت به لیگ برتر فوتبال، چراغ سبزی مبنی بر آغاز دوباره فصل از اول ژوئن نشان داد.

© The Independent

بیشتر از زندگی