زینچنکو هنگام گزارش زنده تلویزیونی گزارشگر اوکراین را بوسید

مدافع ۲۲ ساله تیم منچسترسیتی گونه ولادا سدان را بوسید و بعد رو به دوربین لبخند زد

الکساندر زینچنکو، مدافع تیم منچسترسیتی، روز جمعه پس از پیروزی پنج-هیچ اوکراین در برابر صربستان، در بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰، هنگام گزارش زنده تلویزیونی، گزارشگر تلویزیون اوکراین را بوسید.

این بازیکن ۲۲ ساله که فصل گذشته در لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان ۲۹ بار بازی کرده، گونه ولادا سدان را بوسید و بعد رو به دوربین لبخند زد.

این کار زینچنکو، ابتدا خشم عده زیادی را برانگیخت. کمی پیشتر، کوبرات پولف، مشتزن سنگین وزن بلغار، در جریان مصاحبه‌ای بعد از مبارزه، یک گزارشگر مونث را بوسید و به همین دلیل ضمن پرداخت جریمه، از شرکت در مسابقات منع و مجبور به شرکت در کلاس‌های جلوگیری از آزار جنسی شد.

اما عده‌ای از زینچنکو دفاع کردند و گفتند که او و سدان، دوستان صمیمی هستند و چند بار با هم عکس  گرفته‌اند.

زینچنکو که برای تیم ملی اوکراین در پست بازیکن میانی بازی می‌کرد، اواخر فصل گذشته لیگ برتر انگستان، توانست جای بنجامین مندی را بگیرد، و گفته می‌شود که قرارداد جدیدی با منچسترسیتی خواهد بست.

شایعات زیادی هست که منچسترسیتی به دنبال یک دفاع چپ جدید می‌گردد، و یکی از گزینه‌های مورد ترجیح پپ گواردیولا، بن چیل‌ول، بازیکن لسترسیتی است.

تابستان گذشته منچسترسیتی مایل به فروش زینچنکو بود و با تیم ولورهمپتن به مبلغ ۱۶ میلیون پوند به توافق رسید، اما پس از آن، دفاع سابق یوفا از انتقال به مولینو خودداری کرد.

© The Independent

بیشتر از ورزش