سوسمار گرسنه از دیوار بالا رفت و به تصویر لاک‌پشت حمله کرد

«از دیدن از دیدن تمساح بزرگ در درگاه ورودی خانه‌ شگفت‌زده شدم»

سوسماری در شهر اوندال، ایالت لوییزیانای آمریکا. Chris Graythen/AFP

یک تمساح بزرگ در حالی که روی نیمکتی در خارج از یک خانه مسکونی واقع در فلورا رفته بود و می‌کوشید پلاک فلزی روی ایوان را بگیرد، در دوربین‌های مداربسته به ثبت رسید. 

شبکه خبری فاکس۱۳ گزارش داد که این تصویر غیرعادی در تاریخ ۲۱ ماه مه ثبت شده است و نشان می‌دهد که یک تمساح بزرگ روی نیمکتی در ایوان خانه‌ای واقع در شهر ونیز می‌خزد.

کرافوردبی‌ لوئیس به فاکس گفت که سیستم ویدیویی امنیتی خانه‌اش به صدا درآمد و می‌گفت که یک نفر در مقابل در ورودی است. او گفت که از دیدن تمساح بزرگ در درگاه ورودی خانه‌اش در تصویر ویدیویی، شگفت‌زده شد. 

او افزود:‌ «خوشحالم که ساعت پنج و نیم صبح بیدار نشدم تا در را بازکنم.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ویدیو نشان می‌دهد که تمساح قبل از این که توجهش به پلاک نصب شده بر دیوار که نقش لاک‌پشت دریایی بر آن کشیده شده جلب شود، روی نیمکت می‌رود. 

تمساح سپس به بالا حرکت می‌کند و می‌کوشد تا با دهانش پلاک را بگیرد، اما موفق نمی‌شود. 

تمساح سپس از نیمکت پایین می‌رود ، و هنگام ترک آنجا از روی یک گلدان رد می‌شود. 

این اولین بار در ماه جاری میلادی نیست که تمساح‌ها در حال گشت‌وگذار در اماکن عمومی در جنوب شرق آمریکا، بر دوربین‌ها ثبت می‌شوند. 

بخش شاهد عینی شبکه خبری ای‌بی‌سی۷ در توییتی نوشت:‌

ضبط شده بر دوربین: تمساح گرسنه در  شکار صبحگاهی برای صبحانه به ایوان خانه‌ای در ونیز، فلوریدا سر زد و تلاش کرد با دهانش یک پلاک فلزی آویخته بر دیوار با نقش لاک‌پشت دریایی را بگیرد.

هفته گذشته افرادی که برای بازی گلف به یک زمین گلف در کارولینای جنوبی رفته بودند، شاهد نزاع میان دو تمساح در سوراخ هیجدهم زمین بودند. 

در تصاویر ویدیویی که از آن درگیری در زمین گلف هیلتون‌هد ضبط شده است، می‌بینیم که دو تمساح با آرواره‌های خود یکدیگر را گرفته‌اند. گفته می‌شود که آن نزاع دو ساعت طول کشید. 

یکی از گلف‌بازان، متیو پروفیت، به شبکه‌های خبری محلی گفت:‌ «ما تقریبا هرروز یک تمساح می‌بینیم. اما این اولین بار بود که شاهد چنین صحنه‌ای شدیم.»

بیشتر از زندگی