«جدایی» بردلی کوپر و دوست دختر روسش پس از چهار سال

این دو درحال گفت‌وگوی دوستانه در مورد حضانت دخترشان هستند

گزارش شده است که بردلی کوپر و ایرینا شایک پس از چهار سال رابطه از هم جدا شده‌اند.

به گزارش نشریه «پیپِل»، کوپر، نامزد دریافت جایزه اسکار، و شایک، مدل، درحال گفت‌وگوی دوستانه بر سر حضانت دختر دوساله‌شان، لیا دوُ سَن شایک کوپر، هستند.

رابطه این زوج سلبریتی از بهار سال ۲۰۱۵ که همراه با هم در تئاتر «فایندینگ نِوِرلَند» در برادوی نیویورک شرکت کردند، آغاز شد.

کمی پس از آن درضیافت شام بلومبرگ برای گزارشگران کاخ سفید در واشنگتن دیده شدند.

هرچند که این دو هرگز گزارش‌های مربوط به نامزدی‌شان را تائید نکردند، اما در چند مورد دیده شد که شایک انگشتر زمرد درشتی به انگشت دوم دست چپش دارد، که به شایعات مربوط با احتمال ازدواج آن دو دامن می‌زد.

دخترشان این دو در ماه مارس ۲۰۱۷ متولد شد.

در اوایل امسال، کوپر به «اوپرا وینفِری» گفت دخترش استثنایی است و بسیار شبیه به پدر متوفای اوست.

بردلی کوپر ۴۴ ساله به اوپرا گفت:«باور نمی‌کنم که این را به زبان می‌آورم، اما لحظاتی بوده که وقتی با او در اتاق تنها بوده‌ام، گفته‌ام:«بابا؟» چون بعضی وقت‌ها که به او نگاه می‌کنم، پدرم را می‌بینم».

کوپر و شایک همواره جزئیات رابطه‌شان را خصوصی نگه‌داشته‌اند.

در ماه فوریه، شایک به نشریه «گلَمِر یو کِی» گفت که دلیل آن، تصمیمی شخصی است.

شایک ۳۳ ساله گفت:«دوستان زیادی دارم که زندگی خصوصی‌شان را برای عموم در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام مطرح می‌کنند. آن‌ها را تحسین می‌کنم و فکر می‌کنم کار خوبی است، اما این نهایتا یک تصمیم شخصی است».

شایک افزود که حرفه‌اش ایجاب می‌کند تا در شبکه‌های اجتماعی زیاد مطرح باشد. به همین دلیل، ترجیح می‌دهد زندگی خصوصی‌اش را «آرام» نگاه دارد.

او توضیح می‌دهد:«برای همین است که به آن «خصوصی» می‌گویند؛ برای این که چیزی است مختص شما و خانواده‌تان، و من این‌طور راضی هستم».

در پی اجرای پراحساس ترانه «شَلوُ» (سطحی) توسط کوپر و «لیدی گاگا» در مراسم اسکار امسال از فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» به کارگردانی کوپر، لیدی گاگا شایعات رابطه عاشقانه‌اش با کوپر را تکذیب کرد.

گاگا در شوی تلویزیونی «جیمی کیمِل» گفت: «بله، مردم شاهد عشق بودند، اما این چیزی بود که می‌خواستیم ببینند. از جنبه‌های نمایشی، بسیار مهم بود که هردوی ما در تمام مدت به‌هم پیوسته باشیم».

© The Independent

بیشتر از زندگی