فوتبال اسپانیا برای بازگشایی از دو هفته دیگر چراغ سبز گرفت

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا مجوز ازسرگیری مسابقات فوتبال در این کشور را صادر کرد

تیم‌های لالیگا چند هفته‌ای است که تمرینات خود را از سر گرفته‌اند-JEFF KOWALSKY / AFP

فوتبال اسپانیا برای بازگشت از روز هشتم ژوئن، دو هفته دیگر، از دولت اسپانیا چراغ سبز گرفت.

تیم‌های لالیگا چند هفته‌ای است که تمرینات خود را از سر گرفته‌اند و این هفته جلسات کار کردن در گروه‌های کوچک را افزایش داده‌اند.

با توجه به آن که هم اکنون کاهش دادن محدودیت‌های قرنطینه سراسری آغاز شده است، پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا مجوز از سرگیری فوتبال از ۸ ژوئن در این کشور را صادر کرد.

سانچز در روز شنبه گفت: اسپانیا آن چه را لازم بود انجام بدهد انجام داده است و اکنون افق نویی در برابر همگان گشوده شده است. زمان آن رسیده که بسیاری از فعالیت‌های روزانه‌مان را از سربگیریم. مسابقات لالیگا را می‌توانند از ۸ ژوئن از سر بگیرند.

«فوتبال اسپانیا هواداران پرشماری دارد، اما فعالیت‌های تفریحی دیگر را هم از سر خواهیم گرفت»

زمان‌بندی‌های دقیق بازی‌ها را هنوز مشخص نکرده‌اند، اما احتمالاً مسابقات لالیگا از ۱۲ ژوئن پشت درهای بسته و بدون تماشاگر و با رعایت قرارنامه‌های سخت‌گیرانه بهداشت و ایمنی از سر گرفته خواهد شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ماه مارس که مسابقات را تا اطلاع ثانوی تعطیل کردند و ۱۱ بازی تا پایان فصل باقی مانده بود تیم بارسلون در صدر جدول قرار داشت و رئال مادرید رقیب این تیم هم با دو امتیاز اختلاف در مکان دوم قرار داشت.

از پنج لیگ برتر اروپا فقط آلمان مسابقات فوتبال را پس از فروکش کرونا از سر گرفته است.

در انگلستان همچنان بحث در مورد چگونگی و زمان ازسرگیری مسابقات لیگ برتر در جریان است و لیگ‌های فصل ۲۰۱۹/۲۰ فرانسه و هلند نیز به کلی لغو شده است.

بیشتر از فوتبال