سختی‌های دوران بارداری در قرنطینه در گفت‌وگو با کیتی پری

پری: «گریه می‌کنم. خودم را خارج از خانه در ماشین حبس می‌کنم و درها را قفل می‌کنم»

کیتی پری، خواننده آمریکایی. GETTY IMAGES/AFP

کیتی پری راجع به سختی‌های دوران بارداری در قرنطینه صحبت کرده است. وی فاش کرده است که اغلب خود را در خودرو حبس می‌کند تا بتواند گریه کند و کمی «فضا» داشته باشد.

در گفت‌وگو با رومن کمپ از کپیتال برکفست، این خواننده توضیح داد که بارداری‌اش را روز به روز از سر می‌گذراند و بعضی روزها حساس‌تر از روزهای دیگر است.

پری گفت: «گریه می‌کنم. خودم را خارج از خانه در ماشین حبس می‌کنم و درها را قفل می‌کنم.» کمپ پاسخ داد: «چی؟ تو درماشین قفل شده می‌نشینی؟»

پری گفت: «بله. این کار را می‌کنم چون به فضای خودم احتیاج دارم  رومن.»

خواننده ترانه «آتش بازی» با  صحبت از ویارهایی که در قرنطینه تجربه کرده است، ادامه داد: «زمانی که باردار هستید، همه درباره ویار حرف می‌زنند، و من نیز به ویارهایم فکر می‌کنم، اما به این هم می‌اندیشم که آیا دلم می‌خواهد زندگی‌ام را برای به دست آوردن آن هوس به خطر بیندازم؟ خوب همه اینها افکار سنگینی هستند که باید سبک و روشن باشند و اینطور می‌شود که آدم خونش به‌جوش می‌آید!»

وقتی از او سوال شد که آیا ویارهای «عجیبی» داشته، پری گفت که هوس غذاهای  تند کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت:«خوب در مراحل اولیه شبیه این بود که «یا به من غذای هندی بدهید یا از سر راهم کنار بروید. هیچ وقت این میزان تندی را که حالا می‌خواهم، در تمام زندگی‌ام نمی‌خواستم. خوب همه فکر و ذکرم ادویه است و این که چقدر دهانم را بسوزاند.»

پری افزود که قرنطینه به وی حس سنگینی از بی‌اطمینانی داده است و همین امر بارداری او را  سخت‌تر می‌کند: «می‌دانید که، سطحهای مختلفی از بی‌اطمینانی (به آینده) هست و این یکی جوری است که آدم فقط باید روز به روز پیش برود.»

بیشتر از زندگی