ازدواج یک زن با مردی که جانش را در حمله لاس وگاس نجات داده بود

تیراندازی ۲۰۱۷ لاس وگاس ۵۸ کشته و ۸۰۰ زخمی بر جا گذاشت

آستین مانفورد (چپ) و آستین مانفورد- عکس از صفحه اینستاگرام Chantal Melanson

زنی که جانش توسط مردی در جریان تیراندازی سال ۲۰۱۷ در لاس وگاس نجات داده شد، با او ازدواج کرده است.

این زن کانادایی با آستین مانفورد اهل کالیفرنیا در روز ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷ در نوادا در راه فستیوال «روت ۹۱ هاروِست» در یک میخانه محلی آشنا شد.

ملانسون می گوید او تمایل مانفورد به آشنایی با او را در آن شب رد کرد زیرا با سایر دوستانش بوده و علاوه بر این مانفورد چکمه های کابویی نپوشیده بود.

ملانسون ۲۹ ساله به نشریه «پیپِل» گفت: «من با دوستانم بودم و او را در مورد این که چرا در یک میخانه محلی (منطقه نوادا) چکمه کابویی نپوشیده، اذیت کردم.»

اما سرانجام مانفورد خانم ملانسون را به رقص دعوت می کند، از یکدیگر خوششان می آید و در آخر شب شماره تلفنشان را به یکدیگر می دهند.

ملانسون در مورد گرم شدن برخوردشان می گوید: «حرف زدن با او خیلی راحت و آسان بود. انگار سال ها یکدیگر را می شناختیم.»

شب بعد از آن، در نخستین روز اکتبر ۲۰۱۷، مانفورد به ملانسون پیامک فرستاد و از او دعوت کرد در آخرین شب کنسرت همراهی اش کند.

ملانسون و مانفورد در جریان کنسرت «جیسون آلدیان» چند صدای انفجار شنیدند که ابتدا فکر کردند صدای آتشبازی است، اما در واقع صدای شلیک گلوله تفنگ «استیون پَداک» ۶۴ ساله از طبقه ۳۲ هتل «ماندِلِی بِی» بود که به سوی ۲۲ هزار جمعیت حاضر در کنسرت شلیک می کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مانفورد با یادآوری آن لحظات گفت: «ما به موزیک گوش می دادیم و لذت می بردیم تا جائیکه متوجه شدیم صداها صدای آتشبازی نیست بلکه شلیک گلوله است. بعد از این بود که فکر کردیم: آیا جان سالم به در خواهیم برد؟ چقدر طول می کشد پلیس آن را متوقف کند؟ چطور از اینجا خارج بشویم؟»

مانفورد می گوید برای حفاظت از ملانسون «إحساس مسئولیت» می کرده چون در آن لحظات کشتار جمعی، ملانسون با او بوده نه دوستانش.

او گفت: «حس می کردم نه تنها خودم، بلکه او را هم باید از مهلکه خارج کنم. آرام کردن و خارج کردن او مرا هم آرام نگاه می داشت و نمی گذاشت وحشت کنم.»

ملانسون می گوید یادش می آید به چشم های مانفورد نگاه می کرده و «سعی می کرده بفهمد چه خبر است.»

او می گوید: «چیز دیگری که یادم می آید این است که او دستم را گرفته بود و ما در محوطه می دویدیم وسعی می کردیم خودمان را به جای امنی برسانیم.»

به دنبال واقعه تیراندازی که به قتل ۵۸ نفر و جراحت ۸۰۰ نفر انجامید، مانفورد و ملانسون تمام شب را کنار هم گذراندند و صبح بعد هریک راهی خانه خود شد.

پس از این ماجرای غم انگیز، ملانسون و مانفورد در تماس و رابطه باقی ماندند تا مارس ۲۰۱۹ که نامزد شده و سرانجام در سان دیه گو ازدواج کردند.

این زوج در حساب اینستاگرامشان نوشتند که قصد داشته اند ازدواجشان را در مراسمی سنتی جشن بگیرند اما نقشه هایشان به خاطر شیوع کرونا به عهده تعویق افتاده است.

اما اپیدمی کووید۱۹ آن ها را از گرفتن جشن عشقشان باز نداشت.

«قرار بود جمعه روز عروسی مان باشد» آن ها با انتشار عکسی در روزی که قرار بود روز عروسی شان باشد نوشتند: «هرچند مراسمی نگرفتیم، اما همچنان می خواستیم برای خودمان جشن بگیریم. ما حیاط عقب خانه را دکور کردیم و شامی عالی با شامپاین صرف کردیم»

ملانسون می گوید واکنش به داستانشان «غیرقابل تصور» بوده است.

او به ایندیپندنت گفت: «خیلی مثبت بوده. سخت علاقمندیم در این أوضاع دشوار لبخند به لب مردم بیاوریم. خوب است جنبه ای مثبت به این شب ویران کننده بدهیم.»

این زوج، در خاتمه این داستان خوش، آن را یک «داستان عشق افسانه ای» توصیف کرده اند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Less than 24hours of meeting each other we were in a mass shooting together and he never left my side. Almost two years later, living in two different country, we have a fairytale love story . Friday March 8th we headed to our favourite place to unwind Laguna Beach we got ourselves a cute hotel room and we really didn’t make any plans other than spend time together and relax. It was a windy and chilly day by the water but we bundled up, Austin even wearing cowboys on the beach. Once we got down to thousand steps beach Austin gave me a hug. Right away I could feel his heart beating out of his chest. I asked him if everything was okay? . That’s when he looked at me got down on one knee, reached in his cowboy boot and made me the happiest girl in the world. We sat on the beach, cracked open a beer and soaked it all in the night was followed by an amazing dinner and celebration drinks at our favourite rooftop bar @skyloftoc . . #longdistancerelationship #isaidyes #engaged #fiance #heasked #howheasked #proposalstory #lagunabeachproposal #followforfollow #proposal #lovestory #howwemet #ourstory #ourlovestory #huffpostido #followourlovestory #lovejourney #followus #couplegoals #coupleinfluencer #influencer #k1visa #k1fiancevisa #sandiegoblogger #fiancevisa #route91strong #route91family #route91harvest #route91survivors #tragedytolove

A post shared by &| Couple Blog | Love (@tragedytolove) on

ملانسون در پائین عکس نامزدیشان نوشت: «کمتر از ۲۴ ساعت بعد از اولین دیدارمان، با هم در حادثه تیراندازی بودیم و او یک لحظه مرا ترک نکرد. تقریبا دو سال بعد از آن، در حالی که در دو کشور مختلف زندگی می کردیم، یک عشق افسانه ای میان ما وجود دارد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی