بیانسه لباس طلایی الهام گرفته شده از «شیرشاه» را به تن کرد

این ستاره هنری نقش «نالا» را در فیلم جدید «شیرشاه» بازی کرده

بیانسه در مراسم جوایز «ام‌تی‌وی» در نیویورک، ۲۰۱۶- AFP

بیانسه نوولز- کارتر، با پوشیدن یک لباس طلایی، پُر زرق و برق و پوشیده از پَر الهام گرفته شده از فیلم شیرشاه، به تازه‌ترین نقش سینمایی خود ادای احترام کرد.

بیانسه، که نقش «نالا» را در فیلم جدید اَکشِن «شیرشاه» بر گرفته از انیمیشن ساخت ۱۹۹۴ بازی می‌کند، این لباس را برای مراسم جشن هنر‌ پوشاک ۲۰۱۹ در سانتا مونیکای کالیفرنیا به تن کرده بود.

این مراسم که توسط مادر بیانسه، تینا لاوسون و همسر وی، ریچارد لاوسون، برنامه‌ریزی شده است، برای مرکز تئاتر «واکو»، که یک گالری و مکان برگزاری هنر‌های نمایشی در شهر لس آنجلس است، کمک مالی جمع آوری می‌کند.

موضوع مراسم امسال «سفری به سرزمین افتخار» بود که برگرفته از فیلم «شیرشاه» به کارگردانی «جان فاوریو» است که به زودی به نمایش در خواهد آمد.

بیانسه منتخبی از عکس‌های لباس خود را با ۱۲۸ میلیون هواداراش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

قسمت بالایی لباس این خواننده ویژگی‌های چهره یک شیر را نشان می‌دهد، با پَر‌هایی که به یال شیر شباهت دارد.

لباس بیانسه با پولک دو‌زی‌هایی از جنس طلا آراسته شده و کفش او از جنس طلا است که بندهایی طلایی به دور آن طراحی شده است.

عکس منتشر شده او در صفحه اینستاگرام بیش از ۱.۷ میلیون بار لایک خورده و اظهارنظرهای مثبت فراوانی را برانگیخته است.

یکی از طرفدارانش نوشته است: «خدای من این ملکه رو ببینید! من مُردم».

طرفدار دیگری اشاره کرده است که: «سطح بالای فکر او».

بیانسه همچنین ویدیویی از دختر هفت ساله خود، «آیوی بلو» را در حالی که یک لباس زرد رنگ و سَربند چند رنگ پوشیده و دارد ترانه «دایره زندگی» را می‌خواند، در اینستاگرام منتشر کرده است.

آنونس تازه فیلم جدید «شیرشاه» که از نگاه «فاوریو» به ماجراها نگاه می‌کند، طرفداران انیمیشن «شیرشاه» را هیجان زده کرده است.

در این پیش پرده «سیمبا» را با بازی «دونالد گلوور» می‌بینیم، که با «نالا» که توسط بیانسه نقش آفرینی شده مجدداً ارتباط برقرار می‌کند؛ دقیقاً همانند شخصیت‌های فیلم اصلی «می‌توانی امشب عشق را حس کنی»، با بازی التون جان و تیم رایس.

در اوایل ماه آوریل، کمپانی دیزنی در «کامیک کان» لاس وگاس صحنه‌هایی کوتاه از فیلم را پخش کرد که همان زمان برت لنگ، گزارشگر «ورایتی» این کلیپ پنج  دقیقه‌ای را فوق‌العاده توصیف کرد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر