میشل اوباما از فیلم جدیدی که بر اساس کتابش ساخته شده رونمایی می‌کند

«شدن» نامی تاثیرگذار، از یادداشت خاطرات پرفروش میشل اوباما است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد

میشل اوباما در جریان یک سخنرانی درباره کتاب جدیدش- Jonathan Bachman /AFP

میشل اوباما، در تور کتابش، از یک پیش‌نمایش جدید و صمیمی از فیلم مستندی که براساس کتاب «شدن» ساخته شده، رونمایی کرده است. بانوی اول پیشین، این ویدئو را در روز دوشنبه در توییترخود منتشر کرد و نوشت: «من بسیار هیجان‌زده هستم  که قرار است به شما این «شانس زود هنگام» را قبل از آغاز نمایش فیلم در شبکه نتفلیکس در ششم ماه می، بدهم. این فیلم داستان من را روایت می‌کند؛ از دوران کودکی در قسمت جنوب شیکاگو تا زندگی امروز من- و از داستان‌های تاثیرگذار افرادی که در طول مسیر آنها را ملاقات کردم، تجلیل می‌کند.»

اوباما را در این ویدئو شرح می‌دهد: «من از بخش جنوب شیکاگو هستم که به شما همانقدر که راجع به من نیاز دارید بدانید، می‌گویم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«این منطقه از یک جامعه معمولی طبقه کارگر بود. قدری موسیقی خوب، قدری کباب‌های خوب، قدری اوقات خوب.»

او همچنین بخش‌هایی از زمان خود در کاخ‌سفید و تاثیر آن در نحوه شکل گیری‌اش را، توضیح می‌دهد: «بسیار اندک از آنچه که بر من در این هشت سال گذشته است؛ و بسیار بیشتر از آنچه که پیشتر بر من گذشته بود.»

«شدن» نامی تاثیرگذار، از یادداشت خاطرات پرفروش میشل اوباما است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این کتاب به سرعت پس از انتشار در ماه نوامبر، به پرفروش‌ترین عنوان قدرتمند سال تبدیل شد.

نتفلیکس فیلم آینده را «نگاهی صمیمی به زندگی بانوی اول میشل اوباما در یک لحظه تغییرعمیق توصیف کرده است؛ نه تنها برای شخص او بلکه برای کشوری که وی و همسرش بیش از هشت سال تأثیرگذار را در کاخ سفید گذراندند.»

 به طور مختصر «این فیلم نگاهی منحصر به فرد و دقیق از زندگی میشل را نشان می‌دهد و تماشاگران را با خود به پشت صحنه می‌برد، هنگامی که وی به  یک تور ۳۴ شهری می‌رود، تا بگوید برجسته‌کردن قدرت اجتماع به عنوان پلی برای متصل‌کردن شکاف ها و روح همبستگی است، که وقتی مردم آشکارا و صادقانه داستان‌‌های خود را به اشتراک می‌گذارند، به وجود می‌آید.»

«شدن» توسط نتفلیکس در تاریخ ۶ می ساعت ۳ صبح در آمریکا نمایش داده می شود.

© The Independent

بیشتر از فیلم