دیزنی ماسک‌هایی با تصاویر شخصیت‌های جنگ ستارگان به بازار عرضه می‌کند

دیزنی همچنین ۱ میلیون ماسک صورت به خانواده‌ها و کودکان آسیب‌پذیر اهدا می‌کند

شخصیت‌های جنگ ستارگان در نمایشگاه اسباب‌بازی نیویورک، ۲۰ فوریه- Craig Barritt/Getty/AFP

کمپانی دیزنی قصد دارد ماسک‌های صورت با تصویر کاراکترهای محبوب فیلمهای دیزنی را به معرض فروش بگذارد.

این ماسک‌های پارچه ای به بهای ۱۹.۹۹ دلار برای هر چهار ماسک، هریک با تصاویر مختلف از جمله کاراکترهای «جنگ ستارگان»، «بیبی یودا»، «آر ۲-دی۲» و «شاهزاده خانم لیا» به فروش می‌رسد.

در بسته‌های ماسک‌های «اَونجرز»، کاراکترهای «هالک» و آرم مارول قرار دارد و روی بسته «وینی د پو (وینی خرس)» دهان شخصیت‌های داستانهای کلاسیک «ای ای میلن» نقش بسته است. بسته‌هایی هم حاوی تصاویر میکی و مینی ماوس هستند.

 

ادوارد پارک، یکی از معاونین ارشد فروشگاه‌های دیزنی در بیانیه ای گفت: «متوجه هستیم که خانواده‌ها اوقات سختی را می‌گذرانند و استفاده از هر نوع ماسک صورت می‌تواند دشوار باشد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او افزود: «امیدواریم ماسکهای صورت دیزنی که تصویر محبوب ترین کاراکترهای ما را روی خود دارد برای خانواده‌ها، هواداران دیزنی و جوامعی که برای ما بسیار مهم هستند، قدری راحتی به دنبال داشته باشد.»

دیزنی همچنین اعلام کرده تعداد یک میلیون ماسک صورت به خانواده‌ها و کودکان در جوامع آسیب پذیر اهداء خواهد کرد.

افزون بر این، کمپانی دیزنی قصد دارد مبلغ یک میلیون دلار از سود حاصل از فروش ماسک‌هایش را به نهاد غیرانتفاعی موسوم به «مدشر» اهدا کند که تدارکات و تجهیزات پزشکی در سراسر جهان توزیع می‌کند.

خبر ماسک‌های دیزنی در شبکه‌های اجتماعی و توئیتر واکنش‌های متفاوتی به دنبال داشته است. یک کاربر نوشت: «تولید ماسک توسط دیزنی نماد دیگری از انحطاط کثیف است.»

کاربر دیگری با استقبال از اقدام دیزنی نوشت: «قابل ستایش است.»

© The Independent

بیشتر از جهان