دختر ناتالی وود دخالت ناپدریش رابرت واگنر را در مرگ مادرش رد کرد

خانم گرگسون واگنر در بخشی از تبلیغ یک مستند که درباره مادرش ساخته شده، از ناپدریش دفاع کرد

ناتاشا گرکسون واگنر، دختر ناتالی وود - Morgan Lieberman / Getty Images via AFP

ناتاشا گرکسون واگنر، دختر ناتالی وود، این اظهارات را که رابرت واگنر، پدر ناتنی اش در مرگ مادرش دست داشته، با خشم تقبیح کرده است.

ناتالی وود درسال ۱۹۸۱ پس از گذراندن تعطیلات آخر هفته در یک کشتی تفریحی با واگنر و دوست مشترکشان، کریستوفر واکن، غرق شد. در سال ۲۰۱۱ اداره پلیس ناحیه لس آنجلس به دنبال شهادت ناخدای کشتی که گفت در شب واقعه شنیده بوده ناتالی وود و رابرت واگنر با یکدیگر دعوا می کرده اند، پرونده درگذشت ناتالی وود را مجددا گشود.

در سال ۲۰۱۸ نیز پلیس علت مرگ خانم وود را به «غرق در آب به علل ناشناخته» تغییر داده و از رابرت واگنر به عنوان «فرد مهم» پرونده یاد کرد.

خانم گرگسون واگنر در بخشی از تبلیغ یک مستند که درباره مادرش ساخته شده، از ناپدریش دفاع کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او به مجله «پیپل» گفت: «این موجب خشم و کاملا غیرقابل قبول است که دیگران چنین داستانی در مورد پدرم و شبی که مادرم درگذشت ساخته اند. می دانم اگر مادرم ناراحت بود، او (واگنر) جانش را برایش می داد. این را می دانم همانطور که اسمم را می دانم (کاملا از آنچه می گویم مطمئنم).» 

دراین مستند که عنوان «ناتالی وود: آنچه برجای مانده» را بر خود دارد، رابرت واگنر وقایع شبی را که به مرگ همسرش منجر شد بیاد می آورد. او می گوید همراه با وود و واکن درباره این که آیا همسرش باید حرفه هنرپیشگی را رها کرده و روی خانواده اش تمرکز کند، صحبت می کرده اند.

واگنر مدعی است در مقابل اظهارات واکن که از وود می خواسته به هنرپیشگی ادامه دهد، با خشم واکنش نشان داده و با «شکستن یک بطری شراب» به واکن گفته در کار آن ها دخالت نکند. 

واکن اما همواره از اظهار نظر علنی از شرایط حاکم بر درگذشت وود خودداری کرده و تنها در سال ۱۹۸۶ به یک مصاحبه گر گفت: «او (ناتالی وود) در دقایقی که او در خواب بوده «در آب افتاده و غرق شده است.»

گرگسون واگنر که در فیلم هایی چون «شاهراه گمشده»، «وفاداری عمیق» و فیلم های اصلی «بافی، قاتل خون آشام ها» بازی کرده، همچنین کتاب جدیدی در مورد مادر و ناپدریش تحت عنوان «بیشتر از عشق عاشق ناتالی بودم» نوشته است. او می افزاید: «هیچکس در دنیای من درعشق پدرم نسبت به مادرم و رنجی که از مرگش برد، تردید نکرد.»

© The Independent

بیشتر از فیلم