کلویی کارداشیان از دوست‌پسر سابقش اسپرم قرض می‌گیرد

این ستاره برنامه‌های تلویزیونی عامه‌پسند می‌گوید، فرزندش به یک خواهر یا بردار احتیاج دارد

کلویی در فوریه ۲۰۱۹ پس از متهم شدن تامپسون به خیانت از او جدا شد-Vivien Killilea/ Getty Images via AFP

کلویی کارداشیان گفت که ممکن است از تریستان تامپسون، دوست‌پسر سابقش، «اسپرم قرض» کند تا دختر آنها، تورو، بتواند خواهر یا برادری داشته باشد.

در قسمت اخیر برنامه «پا به پای خانواده کارداشیان» در پنجشنبه، کلویی ۳۵ ساله و تریستان ۲۹ ساله از طریق تماس ویدیویی در «فیس‌تایم» درباره این حرف می‌زدند که دختر ۲ ساله‌شان چه اسباب‌بازی‌هایی را دیگر استفاده نمی‌کند و برای بازی با آنها بزرگ شده است، که بحث خواهر یا برادر داشتن او مطرح شد.

موضوع بعد از آن طرح شد که تامپسون پیشنهاد داد اسباب‌بازی‌های قدیمی دخترشان را دور نیندازند، چرا که «اگر دختر دیگری داشته باشیم»، باید دوباره همه آنها را بخرند.

این بازیگر لیگ ملی بسکتبال امریکا گفت: «چه می‌شود اگر دختر دیگری داشته باشیم؟ باید دوباره همه این اسباب‌بازی‌ها را بخریم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در پاسخ، خانم کارداشیان گفت: «کی می‌خواهد دختر دیگری با تو داشته باشد؟» و آقای تامپسون پاسخ داد: «گوش کن، من فقط می‌گویم تورو به خواهر یا برادری نیاز دارد.»

این ستاره تلویزیون هم جواب داد: «ممکن است چند رویانه جنین بگیرم و بچه‌دار شوم. ممکن است نیاز باشد مقداری اسپرم قرض کنم یا کمی از تو بگیرم.»

او افزود: «بعدا این مسئله را حل خواهیم کرد. کلا مسئله دیگری است. خیلی عجیب و غریب!»

در یکی از قسمت‌های قبلی برنامه پا به پای خانواده کارداشیان، کلویی بعد از فشار مادرش، کریس جنر، با این سوال مواجه شد که آیا باید تخمک‌های خود را منجمد کند یا خیر.

تمام آن مدت، کلویی کارداشیان می‌گفت: «من نگران این مسئله نیستم.»

در پی متهم شدن این بازیکن بسکتبال (تامپسون) به خیانت کردن با جوردین وودز، دوست کایلی جنر، خانم کارداشیان و آقای تامپسون به رابطه خود در فوریه ۲۰۱۹ پایان دادند.

علی‌رغم آن که این دو دیگر با هم نیستند، خانم کارداشیان در قسمت پنجشنبه شب گفت دوست دارد او و تریستان رابطه «دوستانه‌ای در صلح و آرامش» با هم داشته باشند و اظهار داشت که فرزندداری والدین جدا از هم «احتمالا سخت‌ترین کاری است که تاکنون مجبور به پیدا کردن راهی برای آن» شده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی