شاهزاده ویلیام: بریتانیا در بحران در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد

در این ویدیوی کوتاه، شاهزاده ویلیام با سازمان‌های خیریه متعددی صحبت می‌کند

دیدار شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون با اعضای خدمات آمبولانس لندن، ۲۰ مارس- KENSINGTON PALACE / AFP

دوک کمبریج گفت، بریتانیا وقتی در بحرانی مانند بحران شیوع ویروس کرونا قرار می‌گیرد، «به بهترین حالت» خود می‌رسد.

شاهزاده ۳۷ ساله در ویدیویی جدید که برای اعلام حمایت خود از سازمان موقوفه ملی وضعیت‌های اضطراری، سازمانی که با خیریه‌های کوچک کار می‌کند تا برای حمایت از قربانیان فجایع ملی کمک‌های مالی جمع‌آوری کنند، منتشر کرد، این پیام را اظهار داشت.

در این ویدیوی کوتاه، شاهزاده ویلیام با سازمان‌های خیریه متعددی صحبت می‌کند تا از چالش‌های پیش روی آنها هنگام کمک و حمایت از جوامع محلی خود باخبر شود.

شاهزاده ویلیام هنگام صحبت با جکی کرافورد، نماینده سازمان خیریه مورلندز در یورک‌شایر شرقی، از واکنش عموم مردم به این بیماری عالم‌گیر ستایش کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «به نظرم به طرزی عجیب، وقتی در بحران قرار می‌گیریم، بریتانیا به بهترین حالت خود می‌رسد. ما همه گرد هم می‌آییم و روحیه جمعی و احساس وابستگی به دیگران سریع‌تر از همیشه به یاری‌مان می‌آید.»

خانم کرافورد که سازمانش وعده‌های غذایی گرم به افراد آسیب‌پذیر تحویل می‌دهد، از شاهزاده ویلیام خواست تا «به طور مجازی» با داوطلبان این سازمان دست دهد.

او پاسخ داد: «شما در حال انجام کاری بی‌نظیر هستید، لطفا آرزوهای خوب و فراوان من را به همراه تشکری بزرگ به تمام داوطلبان خود برسانید.»

در مکالمه‌ای دیگر با نماینده مزرعه‌ای خیریه از دال دای دیر در شهر پویز در کشور ولز، که به افراد دچار نارسایی‌های بدنی و سایر گروه‌های به حاشیه رانده شده کمک می‌کند، شاهزاده ویلیام گفت این بار می‌خواهد با داوطلبان هم صحبت کند.

او گفت: «می‌خواهم مطمئن شوم که سازمان موقوفه ملی وضعیت‌های اضطراری کار خود را به خوبی انجام داده و پول اختصاص یافته، در زمان مناسب به افراد شایسته رسیده است و همه شما احساس می‌کنید از شما پشتیبانی و حمایت می‌شود.»

© The Independent

بیشتر از زندگی