زندگی‌نامه ملانیا ترامپ در کتاب «هنر معامله‌گری او»

نویسنده کتاب برنده‌ جایزه پولیتزر و گزارشگر واشینگتن پست است

گزارشگر برنده جایزه پولیتزر و خبرنگار واشنگتن پست، بیوگرافی از ملانیا ترامپ، بانوی‌اول آمریکا نوشته است که در ماه ژوئن به بازار خواهد آمد. این یک نوع زندگی‌نامه‌ است که البته زیر نظر خانم ترامپ چاپ نشده است، ولی محصول چندین سال تحقیق و بررسی نویسنده آن است. 

مری جوردن، نویسنده «هنر معامله‌گری او»، با بیش از صد نفر برای نوشتن این کتاب مصاحبه کرده است و قرار است کتاب در شانزدهم ماه ژوئن به بازار کتاب وارد شود. 

خبرگزاری آسوشیتدپرس با انشتار این خبر نوشته است که موسسه کتاب مشهور سیمون و شوستر، ناشر این کتاب است. این موسسه با انتشار بیانیه‌ای، خبر مربوط به نهایی شدن این کتاب را علنی کرد و نوشت که این کتاب «تصویر یکی از زنانی است که زرنگ، استوار و جاه‌طلب است» که برای بلندمدت برنامه ریزی می‌کند. 

این کتاب با کمک افراد کلیدی که برای اولین بار حاضر شده‌اند در مورد این موضوع صحبت کنند، و نیز با استفاده از اسناد و نوارهایی منتشر شده است که پیش از این استفاده نشده بود. به گفته ناشران، این کتاب «یک پرتره شگفت‌آور از یک مهاجر مصمم است و زندگی او را قبل از دیدار با دونالد ترامپ ترسیم می‌کند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم جوردن کار خود را روی این کتاب در سال ۲۰۱۵ ، درست قبل از پیروزی غافلگیرانه دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، آغاز کرد. او همه چیز، از دوران کودکی «ملانیا کناس» در اسلوونی تا فعالیت به عنوان مدل در سال‌های متمادی،  و همچنین رابطه او با همسرش را بررسی کرده است. جردن در بیانیه‌ای گفته است که ملانیا ترامپ را که اغلب به عنوان کسی شناخته می‌شود که در خصوص «بانوی اول کاخ سفید بودن» بی‌میلی نشان می‌دهد، شخصی یافته است که از نظر سیاسی جاه‌طلبی زیادی دارد، و این موضوع با باورهای افراد درباره او، تفاوت زیادی دارد. 

جردن گفت: «ملانیا ترامپ واقعی بسیار جالب‌تر از تصویری است که افراد زیادی از او دارند. او در حال حاضر مشغول آماده‌ شدن برای (انتخابات ریاست جمهوری سال) ۲۰۲۰ است، و او هم به همان اندازه خواستار پیروزی است که همسرش.»

سخنگوی سیمون و شوستر گفت كه جردن به عنوان گزارشگر «پست» با ملانیا ترامپ مصاحبه كرده است، و كاخ سفید درخواست وی را برای صحبت با او برای كتاب یا پاسخ دادن به سؤالات مكتوب، رد كرده بوده است.

جزئیات مالی این کتاب فاش نشده است. دفتر وکالت رابرت بارنت، كه برخی دیگر از موکلان آن، رئیس جمهوری اسبق، بیل كلینتون، و رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا هستند، وکالت خانم جوردن را درخصوص کتاب به عهده دارد. 

بیشتر از جهان