یک لنگه دستکش مایکل جکسون ۸۵ هزار پوند فروخته شد 

سال گذشته عینک صفحه گرد معروف جان لنون ۱۳۷ هزار پوند فروخته شد

از نظر مایکل جکسون پوشیدن تنها یک لنگه دستکش «باحال» بود-ROBYN BECK / AFP

دستکش سفید و کریستال‌نشان معروف مایکل جکسون به بهای بیش از ۸۵ هزار پوند در یک حراجی در تگزاس به فروش رفت. 

به نوشته نشریه سان، خریدار ناشناس همچنین نامه‌ای را دریافت کرد که تایید می‌کند این دستکش در ۱۹۹۸ به یونیسف اهدا شده بود.

گفته می‌شود که مایکل جکسون درباره تجربه خود از پوشیدن این دستکش در «تور بد» خود گفته است:‌ «احساس کردم یک لنگه دستکش باحال بود. پوشیدن یک جفت دستکش به نظر خیلی معمولی است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دستکش معروف این خواننده تنها شیء از دارایی‌های چهره‌های معروف موسیقی نیست که در سال‌های اخیر هزاران دلار در حراجی ها به فروش رفته است.  

در سال ۲۰۱۹  عینک صفحه گرد معروف جان لنون در حراجی ساتبیز به قیمت ۱۳۷ هزار پوند فروخته شد. طراحی‌های پال مک‌کارتنی برای بدنه پیانو نیز اخیرا به قیمت دو هزار پوند فروخته شد. این طراحی‌ها را یک ساختمان‌ساز به طور اتفاقی از انباری پیدا کرد. 

اندی کلاینس درباره یافته‌اش گفت:‌ «از داخل سطل برشان داشتم. جعبه باز شد و طراحی‌ها ریخت بیرون. باران می‌آمد و فقط توانستم آنچه را که می‌شد بردارم. فکر می‌کنم طراحی‌های دیگری هم بود ولی همه‌اش خراب شد.» 

هفته گذشته گزارش شد که مایکل جکسون تمساح‌هایی داشت که در جریان آتش‌سوزی در باغ وحش «تایگر کینگ» متعلق به فردی به نام جو الن مالدونادو، از بین رفتند. 

یک مستند جدید شبکه بی‌بی‌سی به نام «مایکل جکسون واقعی» نگاه متفاوتی به ادعاهای سوءاستفاده جنسی علیه این خواننده می‌اندازد که سال گذشته در رشته برنامه‌های «ترک نورلند» از شبکه «اچ‌بی‌او» مطرح شده بود. 

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر