هتل‌هایی که برای مبارزه با کرونا، بسته‌های مسافرتی می‌فروشند

هتل‌های سواحل املفی ایتالیا افراد را به گذراندن تعطیلات در این هتل‌ها ترغیب می‌کنند 

با اعمال قوانین منع سفر در جهان، افرادی که از قبل برای تعطیلات خود برنامه‌ریزی کرده‌اند در تلاشند تا پولشان را از هتل‌ها پس بگیرند- DESIREE MARTIN / AFP

به دنبال اعمال قوانین منع سفر در جهان و در حالی که بیشتر افرادی که از قبل برای تعطیلات خود برنامه‌ریزی کرده‌اند و هزینه‌هایش را پرداخته‌اند، سخت در تلاشند تا پولشان را پس بگیرند، گروهی از هتل‌ها در ایتالیا (که کانون کووید-۱۹ در اروپا بود) افراد را به گذراندن تعطیلات در این هتل‌ها ترغیب می‌کنند. 

اما این هتل‌ها که همگی در سواحل املفی قرار دارند، در واقع امیدوارند که با این ابتکار عمل بتوانند درآمد کسب‌شده را خرج تحقیقات مبارزه با ویروس کرونا کنند. 

چهار هتل «له‌سیرنوسه» و «ایل‌سان‌پیترو» واقع در پوسیتانو، «پالاتزو آوینو در روالو» و هتل «سانتا کاتارینا در املفی»، و همچنین رستوران دون آلفونسو ۱۸۹۰  که دارای ستاره میشلین است، واقع در «سنت آنیاتا سویی دووه گولفی»، در این برنامه مشارکت دارند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هر یک از هتل‌ها، ده بسته مسافرتی به ارزش پنج هزار یورو برای فروش دارند که از طریق تماس مستقیم با هتل‌ها فروخته می‌شود. این ضمانت‌ها، دو شب اقامت در هتل برای دو نفر را به خریدار ارائه می‌دهد و شامل یک وعده شام در رستوران دون‌آلفونسو۱۸۹۰ می‌شود و تا پایان فصل تعطیلات در سال ۲۰۲۲ قابل استفاده و معتبر است. 

به گزارش نشریه تلگراف، هتل‌های میزبان، خدمات فوق‌العاده‌ای مانند شام رمانتیک، خدمات اسپا، کلاس‌های یادگیری، نوشیدنی و کوکتل، و تورهای خصوصی در منطقه نیز ارائه می‌دهند. 

در مجموع، این گروه هتل‌ها امیدوارند که بتوانند ۲۰۰ هزار یورو جمع‌آوری کنند که قرار است با هدف کمک به تحقیقات درباره واکسن کووید-۱۹ به بنیاد جی-پاسکال اهدا شود. 

این تنها راهی نیست که صنعت مسافرت، در مقابله با ویروس کرونا در پیش گرفته است. 

هتل‌های بریتانیا برای کارکنان بخش خدمات بهداشت همگانی کشور و همچنین افراد کم‌درآمد، در رستوران‌ها تخفیف ویژه در نظر گرفته‌اند. 

برخی هتل‌ها به کارمندان بخش بهداشت همگانی بریتانیا که لازم است خود را از خانواده‌شان جدا کنند، اقامت مجانی ارائه می‌دهند. 

تدابیر مشابهی از سوی شبکه «ایربی‌اندبی» نیز درنظر گرفته شده است و این شرکت ۱۰۰ هزار خانه را در سراسر جهان برای کارکنان صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا در نظر گرفته‌ است. 

پیش از این، وزارت خارجه بریتانیا توصیه‌نامه مسافرت برای شهروندانش را به‌روز کرد و به آنان هشدار داد که برای دوره‌ای نامشخص، از رفتن به سفرهای غیرضروری خارجی پرهیز کنند. 

© The Independent

بیشتر از جهان