کمک یک میلیون پوندی مدونا برای کشف واکسن کرونا

مدونا این مبلغ را به بنیاد بیل و ملیندا گیتس اهدا کرده است

مدونا خواننده آمریکایی همانند بسیاری از چهره‌های سرشناس هنری و ورزشی برای مقابله با ویروس کرونا دست به کار شد - Nicholas Hunt / AFP

مدونا برای کمک به تولید واکسن ویروس کرونا، مبلغ یک میلیون پوند به بنیاد بیل و ملیندا گیتس اهدا کرده است.

در اوایل هفته جاری، بیل گیتس اعلام کرد که در حال ایجاد هفت آزمایشگاه متفاوت برای یافتن درمان این بیماری است.

مدونا در ویدیویی که در حساب کاربری اینستاگرامش منتشر کرده است، به هوادارانش گفته است: «فرد فرد ما و در سطح جهانی در یک موقعیت اضطراری به‌سر می‌بریم. باید اعتراف کنم قدری طول کشید تا بتوانم این شرایط را بپذیرم و زندگی‌ام را با آن تطبیق بدهم... من به تلاش‌های بنیاد بیل و ملیندا گیتس برای یافتن دارویی که از کووید۱۹ پیشگیری کند و آن را درمان کند، می‌پیوندم...ما به این برای حفاظت از کادر پزشکی‌مان، اقشار آسیب‌پذیر و خانواده‌ها و دوستان‌مان نیاز داریم.»

بیل گیتس اخیرا به ترِوِر نوا، مجری برنامه «دیلی شو»، گفت: «به دلیل آن که بنیاد ما تجربیاتی عمیق در مورد امراض عفونی دارد، توجه‌مان را به این اپیدمی معطوف کردیم و روی چیزهایی که ما را برای آن (کرونا) آماده کند، از جمله تلاش برای یافتن یک واکسن، سرمایه‌گذاری کردیم. سرمایه‌گذاری سریع ما می‌تواند روند امور را تسریع کند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در صدر آنچه اخیرا مدونا برای ادای احترام به مارک بلوم (بازیگری که قربانی کووید۱۹ شد) در پست اینستاگرامش نوشت، آمده است:«می‌خواهم اعلام کنم یک انسان خارق العاده، یک بازیگر و دوست، مارک بلوم، به ویروس کرونا تسلیم شد و از میان ما رفت. این یک تراژدی واقعی است. قلب و احساس من با او، خانواده و عزیزانش است. خاطره من از او، مردی گرم، شوخ طبع، مهربان و بازیگری حرفه‌ای در فیلم «ناامیدانه در جست‌وجوی سوزان» سال ۱۹۸۵ است!»

«این یک هشدار دیگر مبنی بر آن است که این ویروس شوخی ندارد، نباید آن را سرسری گرفت و تظاهر کرد که  به من کاری ندارد. باید شکرگزار و امیدوار باشیم و مقررات قرنطینه را رعایت کنیم.» 

ماه گذشته، مدونا در یک ویدیو که در وان حمام خانه‌اش گرفته شده بود، ویروس کرونا را یک عامل برابری‌آور خواند.

آن ویدیو، مدونا را در حال نشسته در یک وان آب با گلبرگ‌های شناور روی آن نشان می‌دهد که می‌گوید، اپیدمی کرونا غنی و فقیر نمی‌شناسد.

© The Independent

بیشتر از جهان