دوست مایکل جکسون می‌گوید رابطه او با کودکان «عجیب» بود 

مایکل جکسون سال‌هاست که متهم به داشتن رابطه جنسی با کودکان شده است

تارابورلی گفت ادعاهای مربوط به سوءاستفاده جنسی که در سال ۲۰۱۹ در مستند «ترک نورلند» علیه مایکل جکسون مطرح شد، برایش باورکردنی نیست - AFP PHOTO / Yoshikazu TSUNO

جی رندی تارابورلی، دوست مایکل جکسون در یک مستند کانال دو بی‌بی‌سی درباره رابطه این خواننده با کودکان سخن گفت. 

جک پرتی، در مستند «مایکل جکسون واقعی» از تارابورلی درباره اولین باری پرسیده که شاهد وقت‌گذرانی مایکل جکسون با یک پسر ۱۲ ساله بوده است. تارابورلی در پاسخ گفت:‌ «به حیاط رفتم و دیدم که مایکل و این پسر در حال خنده و بازی هستند و روی زمین بسکتبال غلت می‌زنند و کشتی می‌گیرند.» 

او گفت‌:‌ «خیلی غیرمعمول بود. ازش پرسیدم: «چرا با این بچه کوچک معاشرت داری؟» و او گفت چون دوستش دارم، بامزه‌ است و بازیگر خوبی است؛ و احساس می‌کنم که می‌‌توانم راه‌وچاه کسب‌وکار صنعت سرگرمی را یادش بدهم.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تارابورلی افزود: «صراحتا به او گفتم که به نظر من رفتارش "عجیب" است. نه از این نظر که جنسی بود، چنین چیزی هرگز به ذهنم خطور نکرد که یک مسئله جنسی در میان است، به مایکل گفتم من دوست ۱۲ ساله برای خودم نمی‌گیرم، تو چرا این کار را می‌کنی؟ ما در دهه بیست سالگی هستیم، تو چرا یک دوست ۱۲ ساله داری؟» 

 علی‌رغم ابهام و سردرگمی درباره وقت‌گذرانی جکسون با کودکان، تارابورلی گفت ادعاهای مربوط به سوءاستفاده جنسی که در سال ۲۰۱۹ در مستند «ترک نورلند» علیه مایکل جکسون مطرح شد، برایش باورکردنی نیست.

او گفت:‌ «برایم سخت بود چون احساس می‌کردم که جریان‌های زیادی در میان است. اما می‌دانم که موقع تماشای برنامه، پیش‌فرض‌های خودم را داشتم. با یک ذهن باز تماشایش نکردم، نمی‌دانم چطور می‌شود کسی که مایکل را می‌شناخته با یک ذهن بی‌طرف و باز به تماشای آن بنشیند.» 

وقتی که پرتی گفت وید رابسون و جیمز سیفچاک، شاکیان علیه مایکل جکسون، طوری ظاهر شدند که «انگار دارند حقیقت را می‌گویند» تارابورلی گفت: «فکر می‌کنم اگر موضوع این حرف‌ها مایکل نبود، من هم حرفشان را باور می‌کردم.» 

در مستند «ترک نورلند»، رابسون و سیفچاک، جزئیاتی را علیه جکسون مطرح می‌کنند و او را متهم میکنند که وقتی کودک بودند از آنان سوءاستفاده کرده است. خانواده جکسون این اتهامات را رد کرده‌اند. 

اد پاور، منتقد ایندیپندنت، به مستند «مایکل جکسون واقعی» سه ستاره داده و گفته که داستان آن «به شکل دلسردکننده‌ای آشنا» است. 

© The Independent

بیشتر از زندگی