خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت

۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان

کارکنان حوزه سلامت برای گرفتن این سواری‌ها و غذاهای رایگان، باید با ایمیل کاری خود، در وبسایت اوبر ثبت‌نام کنند- REUTERS/Callaghan O'Hare

اوبر به کارمندان سرویس سلامت همگانی که در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا هستند، صدها هزار سرویس نقل‌وانتقال و غذای رایگان می‌دهد.

این شرکت تاکسی‌رانی و تحویل غذا، به مشتریان گفت که از روز دوشنبه ۳۰ مارس ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان را برای کارمندان نظام پزشکی ارائه خواهد کرد تا از تلاش‌های ایشان در کمک به بیمارانی که با کووید۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنند، حمایت کند.

سرویس نقل‌وانتقال رایگان برای این افراد به ارزش ۱۵ پوند برای هر سفر خواهد بود و کوپن اوبر ایتس (Uber Eats) هم ارزشی ۱۰ پوندی دارد و کارمندان سرویس سلامت همگانی می‌توانند از آنها برای خرید غذا از تمام رستوران‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی که با این شرکت همکاری می‌کنند، استفاده کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اوبر همچنین به کارمندان سرویس سلامت همگانی در لندن اجازه داده است که به رایگان از دوچرخه‌های جامپ (Jump) این شرکت استفاده کنند که در محله‌های کامدن، ایزلینگتون، کنزینگتون، چلسی و هکنی قابل دسترسی است. این شرکت امیدوار است چنین اقداماتی، به کارمندان نظام پزشکی اجازه دهد بدون استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی، راحت به محل کار خود رفت و آمد کنند.

کارمندان سرویس سلامت همگانی برای گرفتن این سواری‌ها و غذاهای رایگان، باید با ایمیل کاری خود، در وبسایت اوبر ثبت‌نام کنند.

دارا خسروشاهی، مدیر اجرایی اوبر، گفت امیدوار است این تسهیلات رایگان به کارمندان سرویس سلامت همگانی در تلاش‌های «خستگی‌ناپذیر» آنها در تمام طول روز و شب یاری رساند.

مت هنکاک، وزیر بهداشت بریتانیا که او هم جمعه فاش ساخت به کووید-۱۹ مبتلا شده است، گفت: «هر کسی باید نقش خود را در تلاش‌های ملی ما برای کمک به سرویس سلامت همگانی برای مقابله با ویروس کرونا ایفا کند، به همین خاطر خیلی عالی است که می‌بینیم اوبر نیز با ارائه رفت و آمد رایگان به محل کار و غذای مجانی به کارمندان درخشان سرویس سلامت همگانی ما، نقش خود را ایفا می‌کند.»

© The Independent

بیشتر از جهان