شغل جدید مگان مارکل: راوی مستند والت دیزنی

فیلم‌ «فیل» روز ۳ آوریل از دیزنی پخش می‌شود

دوشس و دوک ساسکس در آخرین ضیافت رسمی سلطنتی در لندن- AFP

اولین شغل مگان مارکل از زمان خروجش از خانواده سلطنتی برملا شده است. 

روز پنجشنبه اعلام شد که دوشس ساسکس راوی مستند جدید دیزنی به نام «فیل» است. 

خبر این همکاری توسط صفحات «دیزنی‌نیچر» در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. این فیلم از روز ۳ آوریل در شبکه استریمینگ «دیزنی پلاس» قابل دسترسی خواهد بود. 

در توئیتی می‌خوانیم: «دو فیلم جدید، دو سفر فراموش‌ناشدنی. شروع کنید به تماشای دو فیلم از دیزنی‌نیچر: «فیل» با صدای مگان، دوشس ساسکس و «صخره دلفین» با صدای ناتالی پورتمن. روز ۳ آوریل، تنها در دیزنی‌پلاس.»

در کلیپ تبلیغاتی صدای راوی را می‌شنویم: «فیل به روایت مگان، دوشس ساسکس، داستان خارق‌العاده یک خانواده در قاره آفریقا است؛ آنان عازم سفری می‌شوند که زندگی‌شان را تغییر می‌دهد.»

به گفته مجله «پیپل» این فیلم مستند ساخت‌ دیزنی‌نیچر به سازمان حیات وحش «فیل‌های بدون مرز» کمک خواهد رساند، سازمانی خیریه که هم مگان و هم شاهزاده هری قبلا با آن همکاری کرده‌اند. 

این زوج در سال ۲۰۱۷ به بوتسوانا سفر کردند و در آن‌جا بود که به گروه «فیل‌های بدون مرز» کمک کردند تا روی فیل‌ها ردیاب وصل کنند. این‌ کار برای حفاظت از این حیوانات در مقابل شکار غیرقانونی است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این زوج در روز ۱۲ اوت که روز جهانی فیل است در صفحه اینستاگرام رسمی خود در مورد اهمیت اقدامات این سازمان سخن گفتند و عکس‌هایی از حیوان‌هایی که در طول سفرشان با آن‌ها برخورد کرده بودند، منتشر کردند.

در ماه ژانویه سال جاری در خبرها شنیدیم که مگان با دیزنی قراردادی برای هنرپیشگی صدا امضا کرده است. به گفته وب‌سایت «ددلاین« این معامله پیش از آن‌که دوک و دوشس ساسکس تصمیم خود مبنی بر خروج از نقش ارشد خود در خانواده سلطنتی را اعلام کردند امضا شده بود.

شغل جدید دوشس در پی انتشار ویدئویی از نمایش فیلم «شیر شاه» در لندن است که در آن شاهزاده هری در گفتگو با باب ایگر، مدیر کل سابق دیزنی، از توانایی‌های مگان در زمینه هنرپیشگی صدا می‌گوید.

در این فیلم می‌شنویم که شاهزاده هری به آقای ایگر می‌گوید: «می‌دانید که ایشان کار هنرپیشگی صدا هم انجام می‌دهد.» و سپس با دست به همسرش اشاره می‌کند.

آقای ایگر پاسخ می‌دهد: «واقعا؟ نمی‌دانستم.»

شاهزاده هری در پاسخ می‌گوید: «به نظر غافلگیر شده‌اید.» سپس می‌افزاید: «خلاصه این‌که خیلی به این کار علاقه دارد.»

این گفتگو این‌طور تمام شد که آقای ایگر به او گفت: «حتما. خیلی خوشحال می‌شویم امتحان کنیم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی