سری جدید «اِچ‌ اَند اِم» با مشارکت طراح مشهور ایتالیایی

والی می‌گوید می‌خواهد عشقش به زیبایی را با دیگران شریک می شود

جان باتیستا والی به همراه کندل جنر، مدل مشهور، در مراسم «اَمفار» در شهر کن فرانسه- ۲ خرداد ۱۳۹۸

آرم تجاری «اچ اند ام» اعلام کرده که قرار است با همکاری جامباتیستا والی، طراح مشهور لباس ایتالیایی، مجموعه جدیدی از لباس را که فضایی رویایی و آسمانی دارد روانه بازار کند.

خبر این مشارکت ۲ خردادماه در جریان ضیافت مد «آمفار» در کن اعلام شد. سازمان «آمفار» که در زمینه ایدز تحقیق می‌کند، این ضیافت را سالانه برپا می‌کند.

هرچند مجموعه اصلی این لباس‌ها قرار است از ۱۶ آبان‌ماه در سرتاسر جهان توزیع شود، علاقمندان می‌توانند از روز شنبه، ۴ خرداد، نمونه‌هایی را که در مراسم فرش قرمز «آمفار» بر تن مدعوین این مراسم بوده، در برخی فروشگاه‌ها یا از طریق آنلاین خریداری کنند. علاوه بر وبسایت «اچ اند ام»، ۱۲ فروشگاه این آرم تجاری در سرتاسر جهان، از جمله شعبه «اچ اند ام» در خیابان «ریجنت» لندن شماری از این لباس‌ها را عرضه می‌کنند.

از جمله لباس‌هایی که از شنبه قابل خریداری هستند، پیراهن سرخابی کوتاه صورتی‌ای است به قیمت ۲۹۹.۹۹ پوند (۳۸۰ دلار)، لباس شب کرستی تنگ سفیدی به قیمت ۳۹۹.۹۹ پوند (۵۰۸ دلار) و پیراهن بلند ابریشمی‌ای به قیمت ۱۴۹.۹۹ پوند (۱۹۰ دلار).

 

روز اعلام خبر این مشارکت، آقای والی با شماری از ستاره‌های مشهوری که لباس‌های طراحی شده از سوی او را بر تن داشتند، روی فرش قرمز آمد. مدل شناخته شده، کِندل جِنِر، «هِر»، خواننده آمریکایی برنده گرمی و راس لینچ، خواننده و بازیگر، از جمله کسانی بودند که او را همراهی می‌کردند.

والی همکاری جدید با «اچ اند ام» را «هیجان‌انگیز» دانسته و گفته است که این آرم تجاری‌‌ که در دسترس همگان قرار دارد، به او این امکان را می‌دهد تا نگاهش به مد و تجلیلش از زیبایی را با مخاطبین گسترده‌ای در میان بگذارد.

او گفته است: «هدفم این است تا عشقم به زیبایی را با آن‌ها شریک شوم، بتوانم بخشی از لحظات شادی همه باشم و در خلق داستان‌های عاشقانه در سرتاسر جهان نقش داشته باشم».

در راستای این همکاری جامباتیستا والی قرار است برای نخستین بار لباس مردانه نیز طراحی کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در روز مراسم «اَمفار» در کن، کندل جنر یک لباس شب سرخابی دکلته‌ پوشیده بود که صورتی و چند لایه بود.

این مدل ۲۳ ساله در مورد لباسش گفت: «خیلی خوشحالم که یکی از نخستین آثار مشترک جامباتیستا والی و «اچ اند ام» را در مراسم اَمفار به تن دارم».

«اچ اند ام» پیش از نیز با طراحان مد دیگر همکاری کرده بود. زمستان سال گذشته این آرم تجاری مجموعه‌ای را با مشارکت خانه مد ایتالیایی «موسکینو» وارد بازار کرد. به محض عرضه این مجموعه لباس، متقاضیان بیرون فروشگاه‌های «اچ اند ام» صف بستند و ساعت‌ها برای خرید این طرح‌ها منتظر ماندند.

جامباتیستا متولد و بزرگ شده رم، پایتخت ایتالیا است. او سال ۲۰۰۵ آرم تجاری خود را به ثبت رساند.

سال ۲۰۱۱ آقای والی به عضویت رسمی انجمن تجارت «اوت کوتور» فرانسه در آمد؛ انجمنی که بر طراحی لباس‌های مجلل و نفیس دست‌دوز در فرانسه نظارت دارد.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی