وزارت اطلاعات: برنامه‌ای برای مقابله با «اجنه» نداریم

خامنه‌ای در سخنرانی نوروزی گفته بود که جمهوری اسلامی دشمنانی در میان اجنه دارد

خامنه‌ای در سخنرانی نوروزی خود گفته‌ بود که جمهوری اسلامی دشمنان جنی دارد

منبعی در دفتر وزیر اطلاعات ایران به خبرگزاری ایسنا گفته است که در این وزارتخانه بخشی برای مقابله با اجنه وجود ندارد.

رهبر جمهوری اسلامی در سخنرانی نوروزی خود در روز سوم فروردین به آیه‌ ۱۱۲ سوره انعام استناد کرد و گفت که جمهوری اسلامی «هم دشمنان جنی هم دشمنان انسی» دارد و «این‌ها به هم کمک هم می‌کنند». او مدعی شد که همکاری اطلاعاتی سازمان‌های امنیتی کشورهای دیگر هم در همین راستا و برای مقابله با جمهوری اسلامی است.

در روزهای گذشته از قول محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران، نقل‌قولی در فضای مجازی منتشر شده بود که به تمهیدات وزارت اطلاعات برای رویاروی با دشمنان جنی جمهوری اسلامی اشاره می‌کرد: «وزارت اطلاعات طبق فرمایشات مقام معظم رهبری موضوع دخالت جن ها در امور کشور را در دستور کار قرار داد.»

حال دفتر وزیر اطلاعات ایران، این نقل‌قول و خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درباره راه‌اندازی بخش مقابله با اجنه را جعلی و غیرواقعی اعلام کرده است.

خامنه‌ای در سخنرانی نوروزی خود علاوه بر رونمایی از دشمنان جنی جمهوری اسلامی، آمریکا را متهم کرد که ویروس کرونا را ایجاد و به «بیوتروریسم» دست زده است. او همچنین گفت که به کمک‌های بشردوستانه آمریکا ودیگر کشورهای غربی بدبین است چرا که ممکن است آن‌ها درصدد «تثبت ویروس کرونا» در ایران باشند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خامنه‌ای این احتمال را هم مطرح کرد که حضور کادر درمانی کشورهای دیگر برای کمک به ایران، راهی برای سنجش میزان اثر این ویروس باشد.

دو روز پس از این سخنان علی خامنه‌ای، وزارت بهداشت هیئت اعزامی پزشکان بدون مرز را که از فرانسه به ایران آمده بودند از کشور اخراج کرد و گفت به کمک آن‌ها نیازی ندارد.

بیشتر از