تاثیر ویروس کرونا بر سرنا ویلیامز

سرنا که ۲۳ بار جام قهرمانی را کسب کرده، شش هفته خود را قرنطینه می‌کند

سرنا ویلیامز از تاثیر انزوای اجتماعی بر احساس اضطراب خودش گفت-Dia Dipasupil / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

سرنا ویلیامز، از مشکلاتی سخن گفته که درباره رعایت فاصله اجتماعی دچارش شده است. 

این ورزشکار که ۲۳ بار جام قهرمانی را کسب کرده، یک هفته پیش روی حساب کاربری اینستاگرم خود گفت که قصد دارد به علت شیوع ویروس کرونا شش هفته را در خانه سپری کند. 

او سپس در پستی روی شبکه تیک‌تاک گفت که برای مقابله با اضطرابی که دچارش شده، سخت تلاش می‌کند. 

این وزشکار ۳۸ ساله گفت:‌ «می‌خواستم یک دقیقه وقت بگذارم و درباره تجربه ام با کورونا صحبت کنم. برای من اولش اینطور بود که گفتم "نه، به من کاری نخواهد داشت" و بعد ناگهان مسابقات هند لغو شد و بعد فکر کردم، "اوه. بسیارخب. خیلی عجیب است ولی به این ترتیب یک مقدار وقت دارم و می‌خواهم از این زمان لذت ببرم" و اینجا بود که رویدادها یکی پس از دیگری لغو شد و منجر به اضطرابی شد که حالا در خودم احساس می‌کنم.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او نوشت:‌ «حالا واقعا مدت‌ طولانی است که فاصله اجتماعی را رعایت کرده‌ام، تقریبا الان دو هفته می‌شود و هر چیز کوچکی مرا به مرز جنون می‌برد. و منظورم از اضطراب این است که تحمل ندارم. هر بار که کسی در اطرافم عطسه یا سرفه می‌کند دیوانه می‌شوم. با کسی رفت‌و آمد ندارم و منظورم از هیچکس دخترم است.»

او افزود: «او سرفه می‌کند و من عصبانی می‌شوم و به او چشم‌غره می‌روم. آن روی عصبانی سرنا را نشانش می‌دهم و بعد غمگین می‌شوم. با خودم فکر می‌کنم "حالش خوب است؟ نکند دخترم بیمار است؟ کاری از دست من برمی‌آید؟" نمی‌دانم چه کار باید بکنم و به جای آن که آرامش داشته باشم، زیر بار استرس قرار می‌گیرم.»

اتحادیه تنیس حرفه‌ای و اتحادیه تنیس زنان، پیشتر در این هفته اعلام کردند که تا ماه ژوئن هیچ تورنمنت تنیسی برگزار نخواهد شد و این فصل از مسابقات تنیس یکسره لغو شده است. 

همزمان، کارولاین وزنیاتسکی، ورزشکار تنیسی که اخیرا بازنشسته شده اعلام کرد که قادر نیست از سفر به آفریقا به خانه بازگردد. 

وزنیاتسکی، با انتشار عکسی همراه با شوهرش دیوید لی، درحالی که ماسک به صورت زده اند، روی حساب کاربری خود در اینستاگرم نوشت:‌ «در آفریقا گیر افتاده‌ایم اما بالاخره در راه خانه هستیم! به محض این که برسیم به قرنطینه خانگی می‌رویم. برای همه آرزوی سلامتی دارم.» 

© The Independent

بیشتر از ورزش