کرونا موجب لغو مهمانی عروسی شاهدخت بئاتریس شد

نامزد شاهدخت بئاتریس اهل شمال ایتالیاست که این روزها به طور کامل قرنطینه شده است

شاهدخت بئاتریس و نامزدش ماپلی موزی قرار بود مهمانی را ۲۹ می برگزار کنند-FRANCOIS GUILLOT / AFP

شاهدخت بئاتریس مهمانی عروسی خود را به خاطر وضعیت فعلی شیوع ویروس کرونا لغو کرد.

روز چهارشنبه کاخ باکینگهام تایید کرد، این مراسم که قرار بود روز ۲۹ ماه مه برگزار شود، لغو شده است.

نوه ملکه و ادواردو ماپلی موزی قرار بود مهمانی عروسی خود را در باغ کاخ باکینگهام برگزار کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سخنگوی این زوج سلطنتی گفت: «شاهدخت بئاتریس و آقای ماپلی موزی هنوز کاملا مشتاق ازدواج کردن هستند، ولی به همان اندازه آگاهند که باید از هرگونه خطر غیرضروری تحت شرایط فعلی اجتناب کرد. در راستای توصیه‌های دولت در بریتانیا و خارج از کشور، این زوج در حال بازنگری برنامه‌های خود برای ۲۹ ماه مه هستند. آن‌ها به ویژه به توصیه دولت درباره سلامت اعضای مسن‌تر خانواده و گردهمایی‌های پرتعداد افراد، توجه دارند. به همین خاطر مهمانی برنامه‌ریزی شده در باغ کاخ باکینگهام، برگزار نخواهد شد.»

او ادامه داد: «زوج به دقت توصیه‌های دولت را پیش از تصمیم درباره برگزاری مراسم خصوصی ازدواج بررسی خواهند کرد تا اگر بشود، عروسی را در بین گروه کوچکی از دوستان و خویشاوندان برگزار کنند.»

شیوع ویروس کرونا در بریتانیا باعث شده است که تمهیداتی برای حفظ و رعایت فاصله در جامعه اتخاذ شود و نخست وزیر بوریس جانسون گفته است باید از تمام سفرهای نالازم اجتناب شود.

آقای ماپلی موزی اهل منطقه لومباردی در شمال ایتالیا است که از همه جا بیشتر تحت تاثیر ویروس قرار گرفته است و در حال حاضر تحت قرنطینه کامل دولت این کشور است.

گزارشی در نشریه تلگراف (The Telegraph) اظهار می‌دارد که این زوج نگران امکان سفر و حضور خویشاوندان آقای ماپلی موزی ساکن این منطقه، در مهمانی عروسی بودند.

© The Independent

بیشتر از زندگی