ارایه جزییات جدیدی از وضعیت تام هنکس پس از ابتلا به کرونا

تام هنکس گفت: «من برای ده روز دیگر در قرنطینه هستم»

تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون، در جریان شرکت در نودودومین مراسم سالانه اسکار در لس‌آنجلس. 
Amy Sussman / AFP

تام هنکس همزمان با تداوم قرنطینه خود و همسرش ریتا ویلسون در استرالیا، جزئیات جدیدی درباره ابتلایشان به ویروس کرونا را ارائه داد. 

چند روز پس از آن که این زوج از مثبت بودن جواب آزمایش خود به ویروس کرونا خبر دادند، تام هنکس از «کمک‌کنندگان» سپاسگذاری کرد و از جهان خواست تا همزمان با وخیم‌تر شدن واوضاع و عالمگیر شدن بیماری، «مراقب خود باشند.» 

او نوشت: «از کمک‌کنندگان سپاسگذارم. بیایید مراقب خود و دیگران باشیم. هنکس.» 

این بازیگر همچنین تصویری از قرنطینه خانگی خود را منتشر کرد که او را در کنار عروسک‌های کانگورو و کوآلا و در حالی نشان می‌دهد که یک ساندویچ نان و «وجمایت» استرالیایی در دست دارد. 

او افزود:‌ «باید یک تشکر ویژه از پزشکان و کارشناسان بهداشت بیمارستان کویینزلند داشته باشم، که حمایت فوق‌العاده‌ای از ما کرده‌اند و مهمتر از همه، راهنمایی شفافشان درباره این که چطور سلامت اطرافیان و جامعه را در اولویت قرار دهیم.» 

تام هنکس گفت: «من برای ده روز دیگر در قرنطینه هستم، اما می‌خواهم به شما دوستان اطلاع دهم که من و خانواده‌ام سالم و خوبیم. باز هم به شما خبرخواهم داد.» 

تام هنکس برای بازی در فیلم باز لورمان، درباره زندگی الویس پریسلی در استرالیا است و در این فیلم نقش کلنل تام پارکر مدیر برنامه‌ پریسلی را بازی می‌کند. 

 پس از آن که دونالد ترامپ در ایالات متحده «وضعیت اضطراری ملی» کرد، و کشورهای ایتالیا و اسپانیا تعطیلی سراسری را حاکم ساختند، ساخت این فیلم نیز مانند بسیاری دیگر از پروژه‌های فیلمسازی هالیوود متوقف شد. 

تام هنکس گفت:‌ «از این که کل فرایند تولید از این دستورالعمل‌ها پیروی می‌کند، بسیار خوشحال است.»

هنکس ممتازترین سلبریتی است که به ویروس کرونا مبتلا شده است. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال و کالوم هادسون-اودوی بازیکن تیم فوتبال چلسی، دیگر چهره‌های معروف مبتلاشده به این ویروس به شمار می‌روند. 

© The Independent

بیشتر از زندگی