دنیل کرگ می‌گوید جیمز باند باعث اضطرابش شده است

دانیل کرگ: «چیزهای دیگری در زندگی است که اهمیت بیشتری دارد»

دنیل کرگ، بازیگر نقش جیمز باند در نیویورک. 
Mark Sagliocco/AFP

این بازیگر که برای پنجمین و آخرین بار در فیلم «وقتی برای مردن نیست» از سری فیلم‌‌های حادثه‌ای جیمز باند در نقش این جاسوس بازی می‌کند، گفته است طی سالهایی که برای این مجموعه سینمایی بازی کرده است، سلامت روانی‌اش دچار مشکل شده و در عین حال متوجه شده است که از نظر آمادگی و سلامت جسمی‌ در آماده شدن برای فیلم‌ها نیز به دشواری افتاده است. 

او به نشریه «جی کیو» (GQ) درباره اضطراب خود گفت: «در گذشته نیز از اضطراب رنج برده‌ام. اضطراب داشتم چون با خودم فکر می‌کردم: از عهده‌اش بر نمی‌آیم، نمی‌توانم با این نقش کنار بیایم.»  

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او افزود:‌ «دیگر نمی‌خواستم این نقش را بازی کنم. با خودم فکر می‌کردم آیا واقعا ارزشش را دارد، ارزش این همه رنج، این همه سختی؟ و بعد حقیقتا احساس ضعف جسمی می‌کردم.»

دنیل کرگ گفت‌:‌ «بنابراین چشم‌انداز بازی کردن در یک فیلم دیگر باند، گزینه مطلوبی نبود. و به همین دلیل است که ساخت این فیلم پنج سال طول کشید.»

آخرین بازی کرگ در نقش باند در فیلم اسپکتر و در سال ۲۰۱۵ بود و آن زمان هم گفته می‌شد که آن فیلم آخرین بازی او در نقش جاسوس بریتانیایی است. 

این هنرپیشه بریتانیایی همچنین گفت از این که انتقادش را درباره چهار فیلم قبلی باند ابراز نکرده است، احساس پشیمانی می‌کند.

او به نشریه «جی کیو» گفت: «تا قبل از اتمام کارم با پروژه حرفی نزدم و به آن احترام گذاشتم، و از آن پشیمانم.» 

کرگ تاکید کرد که مشتاق «زندگی پس از باند» است. او که همسر ریچل ویز بازیگر است، درباره آینده زندگی خود گفت شاید در آینده ‌«فرزند دیگری» داشته باشد، و «کمی هم پیرتر» می‌شود.

 او افزود:‌ «با آن اوضاع، با خودم فکر کردم، به درک اسفل! چیزهای دیگری در زندگی هست که اهمیت بیشتری دارد.»

او درباره نقش‌هایی سینمایی‌اش در آینده گفت:‌ «کاملا مطمئنم که می‌توانم در هر نقشی بازی کنم. مطمئنم که می‌توانم، یا دست‌کم یک مشت کار کوفتی حسابی تحویل دهم.»

 در «زمانی برای مردن نیست»، فیلم بعدی سری سینمایی جیمز باند، ستارگان دیگری چون لی سیدو، رامی مالک، لاشانا لینچ و آنا د-آرماس بازی می‌کنند. کارگردان فیلم کری جوحی فوکوناگا است، و فیبی والتر-بریج، نویسنده سریال تلویزیونی فلی‌بگ، در نوشتن فیلمنامه فیلم جدید جیمز باند مشارکت داشته است. 

© The Independent

بیشتر از زندگی