کرونا به حلقه نزدیکان خامنه‌ای رسید؛ ولایتی قرنطینه شد

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در قرنطینه خانگی به سر می‌برد

گفته می‌شود علائم بیماری کرونا روز چهارشنبه در علی‌ اکبر ولایتی بروز کرده است- ATTA KENARE / AFP

دقایقی پیش خبرگزاری‌های رسمی جمهوری اسلامی خبر دادند که علی اکبر ولایتی از نزدیکان باسابقه رهبر جمهوری اسلامی ایران و رئیس بیمارستان مسیح دانشوری تهران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. 

گفته می‌شود که علائم این بیماری در اکبر ولایتی روز گذشته بروز کرده است. 

خبرگزاری تسنیم نوشته است که «پس از گذشت روزهایی که علی اکبر ولایتی رییس بیمارستان مسیح دانشوری به منظور انجام امورات مرتبط با مقابله با ویروس کرونا و در کنار پزشکان و پرستاران با حضور در بیمارستان مشغول به فعالیت های روزانه بودند، ظهر روز گذشته با ظهور علائم خفیف بنا به نظر پزشکان، اقدام به آزمایش گردید که نشانه‌های بروز کرونا در دکتر ولایتی مشهود بود. لذا بنا به تشخیص و تجویز پزشک، آقای ولایتی در قرنطینه خانگی قرار گرفته و در حال حاضر وضعیت عمومی ایشان خوب و رو به بهبودی می باشد».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این خبر را روابط عمومی دانشگاه مسیح دانشوری اعلام کرده است.

روز گذشته خبرگزاری فارس فهرستی از حکومتی‌های مبتلا و یا فوت‌شده و یا به قرنطینه رفته در اثر ویروس کرونا، منتشر کرد که در این فهرست نامی از علی‌اکبر ولایتی نبود. 

ولایتی که در سال‌های برقراری حکومت جمهوری اسلامی همواره در بین سران نظام از جایگاه مهم و معتبری برخوردار بوده و مناسب حکومتی بسیاری داشته است، از معتمدان بسیار نزدیک به علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران است.

 ولایتی  فارغ از مناسب حکومتی، ریاست بیمارستان مسیح دانشوری در تهران را نیز به عهده دارد. بیمارستانی که در روزهای اخیر و در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران، بیشتر از قبل در خبرها از آن شنیده می‌شد. 

در روزهای گذشته و براساس گفته‌های یکی از پزشکان شاغل در این بیمارستان پایتخت به ایندیپندنت فارسی، ۲۶ نفر از کادر درمانی کشور در این بیمارستان از دنیا رفته‌اند. 

هم‌چنین بسیاری دیگر از مقامات حکومتی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند برای درمان به این بیمارستان منتقل شدند. 

بسیاری از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری از کمبود تجهیزات و ناتوانی خدمت‌رسانی کادر درمانی این بیمارستان به خیل مراجعت کنندگان می‌گفتند. 

بیشتر از