حاضرین خوش پوش جشنواره کن ۲۰۱۹؛ از دی کاپریو تا بلا حدید

جشنواره تا شنبه ۲۵ ماه می ادامه دارد

 مدل آمریکایی- فلسطینی، بلا حدید خیلی زود به‌خاطر لباس‌های چشمگیرش در فستیوال کن معروف شد. این سواره دکولته قرمز رنگ طرح «روبرتو کاوالی» هم از آن جمله است. «حدید» در لباسی با چین‌های ظریف روی شانه و چاک بسیار بالا، تعبیر مدرن کاوالی از لباس‌های خدایان یونان باستان، در مراسم نمایش فیلم «درد و افتخار» شرکت کرد.

کمتر فستیوالی را می شود با «جشنواره جهانی فیلم کن» مقایسه کرد که در آن درخشان‌ترین ستارگان هالیوود برای تجلیل از هیجان‌انگیزترین فیلم‌هایی که قرار است روی اکران بروند، گرد هم بیایند.

هرچند فستیوال یک هفته‌ای کن، عمدتا، یک واقعه سینمایی است، اما در سال‌های گذشته، همواره لحظاتی فراموش نشدنی از نمایش مد بوده است. لباس قرمز «بلا حدید» طرح «الکساندر وُتیه» در فستیوال سال ۲۰۱۶، و عینک آفتابی «سوزان ساراندون» یکسال پس از آن، از آن جمله بودند.

فستیوال امسال کن، سه شنبه شب گذشته با حضور ستارگان معروف سینما و نمایش فیلم ترسناک «مردگان نمی‌میرند» رسما آغاز شد.

«جولین مور» در لباس سبز کار «کریستین دیور» و «سلنا گومز» در یک دوپیس طرح «لوئی ویتون»، جلب توجه فراوانی کردند.

«شارلوت گینزبورو» به سبک معمول خودش که تصویر یک دختر خونسرد پاریسی را ارائه می‌دهد، در یک لباس کوتاه با طرح گورخر از طرح های «سن لوران» و «ال فنینیگ» در یک سواره گل‌بهی طرح «گوچی» روی فرش قرمز ظاهر شدند.

در دو روز آخر هفته، «پریانکا چوپرا» در یک لباس عروسی طرح «ژرژ هبیکه» و زینت آلات برلیان کلکسیون جدید او و موهای دم اسبی، حیرت‌انگیز بود.

چند روز قبل از آن، نگاه‌ها به فیلمی بود که از روی زندگی «التون جان» (خواننده صاحب‌نام بریتانیایی) ساخته شده است. بازیگران اصلی این فیلم که روز پنجشنبه نمایش داده شد، «تارون اگرتون، تایلر هیل و شایلین وودلی» هستند.

اما در جمعه شب بود که  نمایش مد در فستیوال کن با نمایش فیلم «درد و افتخار» اثر نویسنده و کارگردان، «پدرو آلمودووار»، به حد اعلای خود رسید. «پنه لوپه کروز» در یک لباس سفارشی «شانل»، و «حدید»، بار دیگر در یک لباس چشمگیر، این بار طرح «ربرتو کاوالی»، سخت جلب توجه کردند.

 

پریانکا چوپرا و نیک جوناس در نمایش فیلم «زیباترین سال زندگی»، هردو در لباس‌های سفید ظاهر شدند.

ستاره فرانسوی در نمایش فیلم «فِرَنکی» در یک لباس سواره نقره‌ای براق.

مدل شوهای «ویکتوریا سیکرت» در طرح عالی «اترو» برای نمایش فیلم «زندگی پنهان» در روز یکشنبه

این ستاره اسپانیایی در یک لباس پر چین طرح «شانل» با برودری دوزی گل‌های کوچک ظاهر شد.

فرش قرمز کن، کمتر چکمه‌های بلند تا بالای ران به خود دیده است، اما این چکمه‌های زرشکی همراه با لباس تنگ بنفش تیره، سخت برازنده امبر هرد بود.

این ستاره بیست و یک ساله همراه با «پاول پُلیکوفسکی»، کارگردان لهستانی، در یک تنپوش سواره گل‌بهی ابریشم طرح گوچی قدم به فرش قرمز گذاشت.

لباس «لونگوریا»، یک سواره تنگ صورتی با چاک خیلی بالا و یک بودیس براق دو رنگه بود.

«ال فنینیگ» در یک لباس طرح «والنتینو» که از باغ و گل الهام گرفته است. مدل موهایش هم که دور سرش بافته شده، سبک دختران دهاتی است.

خانم «گومز» در یک لباس آبی طرح «شانل» و گوشواره‌های «مسیکا»، مظهر کمال و سادگی بود.

«جولین مور» در نمایش فیلم «بینوایان» با یک شنل چرم روی یک لباس مشکی ساده شرکت کرد.

«هینا خان» در اکران فیلم «باکورائو» در یک سواره نقره‌ای با شانه‌های اپُل‌دار ظاهر شد.

 

 

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی