کیت میدلتون در اولین سفر رسمی به ایرلند لباس سبز پوشیده بود

دوشس هنگام ورود به فرودگاه دوبلین پالتو سبز زمردی به تن داشت

اولین منزلگاه دوک و دوشس کمبریج پس از ورودشان به ایرلند، کاخ آراس اَن اواکتران، اقامتگاه رسمی رئیس جمهور ایرلند بود - PAUL FAITH / AFP

دوک و دوشس کمبریج در اولین سفر رسمی خود به ایرلند در دوبلین فرود می‌آیند.

این زوج سلطنتی در این گردش سه روزه با افراد مختلفی از مردم و سیاستمداران ملاقات خواهند کرد.

گفته می‌شود زوج کمبریج امیدوارند که در سفر دور ایرلند خود بتوانند «رابطه‌ای ماندگار» با مردم این کشور ایجاد کنند. این سفر روز سه‌شنبه ۳ مارس با فرود آنها در دوبلین آغاز شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هنگامی که این زوج از هواپیمای تجاری ایر لینگوس خارج شدند، کیت یک پالتو کاترین واکر سبز زمردی، یک لباس طراحی شده توسط الساندرا ریچ و کفش‌های پاشنه بلند به رنگ سبز لجنی به تن داشت؛ این رنگ‌ها به احترام کشور ایرلند، که به جزیره زمرد مشهور است، انتخاب شده‌ بودند.

دوشس گوشواره‌های نگین الماس از کلکسیون دیزی آسپری به گوش داشت و شاهزاده ویلیام، کت و شلوار و پالتوی مشکی به تن کرده بود و با یک کراوات طرح‌دار سبز، اندکی رنگ به این زمینه ساده اضافه کرده بود.

گروه کوچکی از شخصیت‌های بلندپایه به رهبری رابین بارنت، سفیر بریتانیا در ایرلند، پس از خروج زوج سلطنتی از هواپیما در پای پلکان از آنها استقبال کردند.

قرار است در ادامه در می‌فروشی گرویتی متعلق به شرکت آبجوسازی گینس، یک پاینت از آبجوی گینس را امتحان کنند. در این محل با افرادی از حوزه‌های مختلف هنری، ورزشی، تجاری و خیریه دیدار خواهند کرد.

آبجوسازی گینس یکی از جاذبه‌های گردشگری بسیار پرطرفدار دوبلین است که داستان این نوشیدنی مشهور ایرلند را به بازدیدکنندگان روایت می‌کند.

اولین منزلگاه دوک و دوشس کمبریج پس از ورودشان به ایرلند، کاخ آراس اَن اواکتران، اقامتگاه رسمی رئیس جمهور ایرلند بود.

آنها در این اقامتگاه با رئیس جمهوری ایرلند، مایکل دی. هیگینز و همسرش سابینا کوین دیدار کردند.

همچنین طبق برنامه قرار است زوج سلطنتی با لئو وارادکار، تیشِخ یا همان نخست وزیر ایرلند، دیدار کنند و در باغ یادبود تاج گل بگذارند.

سال ۲۰۱۱ که ملکه الیزابت دوم به این کشور سفر کرده بود، در همین باغ به نشانه احترام برای کسانی که جان خود را فدا کرده بودند سر تعظیم فرود آورد.

سفر ملکه نخستین سفر یک پادشاه یا ملکه بریتانیا به ایرلند پس از زمان استقلال ایرلند از پادشاهی بود.

© The Independent

بیشتر از زندگی