کانیه وست، گروه کُر مسیحی «ساندی سرویس» را به هفته مد پاریس برد

این رپر آمریکایی اولین بار در سال ۲۰۱۹ گروه کُر ساندی سرویس را تأسیس کرد

کانیه وست در کنار همسرش کیم کارداشیان - Jean-Baptiste Lacroix / AFP

یکی از مخاطبان در توییتی نوشت «هواداران مد هیچگاه در ساعت ۹:۴۰ بامداد روز یکشنبه در پاریس تا این حد هیجان‌زده نبوده‌اند.»

کانیه وست، در اجرای گروه کُر مسیحی «ساندی سرویس» در هفته مد پاریس، علاقه شدید خود به موسیقی و مد را با هم ترکیب کرد.

روز ۲۹ فوریه اعلام شد که کانیه وست می‌خواهد با هنرنمایی گروه کُر مسیحی «ساندی سرویس» در این مراسم مد، که هر شش ماه یک بار در پایتخت فرانسه برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان را غافلگیر کند.

این هنرنمایی تماشایی صبح روز یکشنبه اول مارس در سالن تئاتر تاریخی «بوف دو نور» و یک روز پیش از نمایش مد «وست ییزی سیزن ۸» در هفته مد پاریس برگزار شد که قرار بود شامگاه دوشنبه روی صحنه برود.

در این مراسم خاص، کانیه وست حدود یک ساعت و نیم با گروه کُر مسیحی خود موسیقی و رقص اجرا کرد، و همه شرکت‌کنندگان لباس هایی به رنگ بژ به تن داشتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این رپر آمریکایی اولین بار در سال ۲۰۱۹ گروه کُر ساندی سرویس را تأسیس کرد. در آن زمان او و گروه کُر روزهای یکشنبه ترانه‌های مختلفی، از جمله نسخه‌های مذهبی از کارهای خود او، اجرا می‌کردند.

در روز کریسمس ۲۰۱۹، گروه کُر ساندی سرویس اولین آلبوم خود را به اسم «عیسی متولد می‌شود» منتشر کرد.

چندین نفر در واکنشی احساسی به حضور غیرمنتظره این گروه کُر در هفته مد پاریس، پیام‌هایی در توییتر منتشر کردند از جمله شخصی که گفته بود این «اصیل‌ترین نمایشی» بوده که تاکنون دیده است.

وانسا فریدمن، کارگردان مد و منتقد اصلی مد در روزنامه نیویورک تایمز در توییتی نوشت «هواداران مد هیچگاه در ساعت ۹:۴۰ بامداد روز یکشنبه در پاریس تا این حد هیجان‌زده نبوده‌اند.»

شخص دیگری نوشت «آقای وست برای اصیل‌ترین نمایشی که تاکنون دیده‌ام سپاسگزارم».

لباس انتخاب شده توسط کارداشیان وست هم کاملا بجا بود، چون این لباس ها تنها دو روز قبل از آن در نمایش خانه مد بالمان در هفته مد پاریس رونمایی شدند.

هفته گذشته، در مراسم روز یکشنبه، جاستین بیبر نیز به گروه کُر کانیه وست پیوست.

در ویدیویی که در استوری اینستاگرام کارداشیان وست به اشتراک گذاشته شده بود، بیبر در حال خواندن ترانه «Never Would Have Made It» از ماروین ساپ دیده می‌شد.

این اجرای بیبر چند روز پس از انتشار پنجمین آلبوم استودیویی او به اسم «چینجز» بود.

© The Independent

بیشتر از موسیقی