بوریس جانسون و نامزدش در انتظار اولین فرزند مشترک

این کودک، اولین فرزند کری سیموندز و ششمین فرزند نخست‌وزیر خواهد بود

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلستان به همراه نامزدش کری سیموندز
Oli SCARFF / AFP

بوریس جانسون و کری سیموندز نامزد کرده و در انتظار تولد اولین کودک خود هستند. اعلام این خبر بدان معنی است که آقای جانسون اولین نخست‌وزیری خواهد بود که طی ۲۵۰ سال گذشته هنگام خدمت ازدواج کرده است.

خانم سیموندز در اینستاگرام نوشت: «من معمولا این گونه امور را اینجا نمی‌نویسم اما می‌خواستم دوستانم اول از خودم این خبر را بشنوند. بسیاری از شما هم اینک هم می‌دانید ولی برای آن دسته از دوستانم که هنوز خبر ندارند، ما آخر سال گذشته میلادی نامزد کردیم و اکنون منتظر تولد کودک خود در اوایل تابستان هستیم. واقعا بی‌نهایت احساس خوشبختی می‌کنم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این کودک، اولین فرزند خانم سیموندز و ششمین فرزند نخست‌وزیر خواهد بود، البته ششمین کودکی که به طور علنی به پدر آنها بودن اذعان کرده است.

بوریس جانسون ۴ فرزند از همسر سابق خود، مارینا ویلر، دارد و دختری که حاصل یک رابطه خارج از ازدواج است، ولی برخی همچنین معتقدند که او فرزند دیگری نیز خارج از ازدواجش داشته است.

پیشتر در ماه فوریه، بعد از این که زوج سابق به توافق بر سر امور مالی رسیدند، قاضی یک دادگاه خانواده به خانم ویلر اجازه داد تا برای اجرایی ساختن طلاق اقدام کند.

خانم سیموندز که سردبیر سابق ارتباطات عمومی حزب محافظه‌کار و کنشگر حفظ منابع طبیعی است، از زمان همکاری در ستاد انتخاباتی موفق آقای جانسون برای انتخاب مجدد به عنوان شهردار لندن در سال ۲۰۱۲، با او آشنا شد. این زوج اولین بار در سال ۲۰۱۹ در ارتباطی عاطفی با یکدیگر دیده شدند.

آقای جانسون ۵۵ ساله و خانم سیموندز ۳۱ ساله وقتی سال گذشته با هم به دفتر نخست‌وزیری نقل مکان کردند تاریخ ساز شدند چرا که اولین زوج غیرمتاهلی هستند که به طور رسمی در کاخ نخست‌وزیری زندگی می‌کنند.

نشریه سان به نقل از یکی از مقامات دفتر نخست‌وزیری گفت: «بوریس و کری هر دو از این خبر بی‌نهایت خوشحال هستند. هر دوی آنها چند وقتی بود که از آن مطلع بودند ولی سعی کردند آن را مخفی نگاه دارند تا حاملگی نمایان‌تر شد. این خبر نشان می‌دهد چرا او اخیرا کمتر جلوی چشم‌ها ظاهر شده در حالی که همواره سخت به کار مشغول بود و روحیه پرکار او هیچ وقت تغییر نخواهد کرد. کری هم به شدت خوشحال است و او هم به کار روی پروژه‌های محیط‌زیستی خود ادامه می‌دهد.»

با وقوع سیل‌های شدید در سراسر کشور و احتمال شیوع ویروس کرونا در بریتانیا، نخست‌وزیر متهم شده که خود را از چشم عموم مردم مخفی کرده است.

بعد از اعلام خبر توسط این زوج، آنها غرق پیام‌های تبریک شدند از جمله از طرف ساجد جاوید، که پیشتر در ماه گذشته میلادی به خاطر اختلاف با آقای جانسون بر سر قدرت از صدر اعظمی استعفا داد. آقای جاوید توییت کرد: «تبریک به کری سیموندز و بوریس جانسون برای این خبر زیبا!»

اما سایرین زمان‌بندی اعلام این خبر را زیر سوال بردند.

ساعاتی قبل از انتشار این خبر، ارشدترین مقام وزارت کشور بریتانیا با سر و صدا این وزارتخانه را ترک کرده و تهدید کرد دولت را مورد پیگرد قانونی قرار خواهد داد که به شایعاتی صحت بخشید که ادعا می‌کردند پریتی پاتل، وزیر کشور، فردی قلدر و زورگو است.

سر فیلیپ راتنام، خانم پاتل را متهم کرد که در این وزارتخانه «محیطی وحشتناک» خلق کرده و گفت گزارش‌هایی دریافت کرده مبنی بر آنکه خانم پاتل در محیط کار «فریاد زده، فحش داده، افراد را تحقیر کرده و درخواست‌هایی غیرمنطقی و تکراری از کارمندان دارد.»
گزارش بیشتر از خبرگزاری‌ها

© The Independent

بیشتر از زندگی